Chtěli byste pracovat v největším obchodním centru v Praze i celé České republice? Zde najdete pravidelně aktualizovaný seznam volných pracovních míst obchodů, restaurací i služeb obchodního Centra Chodov.

Zasláním Vašich osobních údajů na níže uvedené kontakty pro získání práce, dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Společnost CENTRUM CHODOV, a.s. pouze poskytuje prostor na této stránce pro přímou inzerci volných pozic nájemců a nezodpovídá za správnost uvedených údajů. Uvedené kontakty jsou poskytnuté nájemci a nemají žádnou souvislost s CENTRUM CHODOV, a.s.

 La Formaggeria Gran Moravia: Asistent/ka prodeje

Čeká na Vás:
- nadstandartní finanční ohodnocení + provize z tržeb
- stravenky
- 5 týdnů dovolené
- placené přesčasy
- 2,5 kg másla a 500 g sýrů měsíčně, v rámci naturálního plnění

a další

Požadujeme:
- výborné komunikační schopnosti
- příjemné vystupování
- kladný vztah k prodeji a k zákazníkům
- samostatnost a další

Více informací na našich stránkách www.laformaggeria.com, v sekci volná pracovní místa.

Datum uveřejnění: 17.7.2018

ALDO shoes & accessories: Asistent/ka prodeje (plný úvazek)

Nejnovější módní trendy, dynamický prodejní koncept, originální image kampaň, pozitivní energií nabitý kontakt se zákazníky, příjemné pracovní prostředí, přátelský až rodinný pracovní kolektiv táhnoucí za jeden provaz, flexibilní plánování směn a možnost kariérního růstu… to vše jsme my, ALDO. 

Staň se právě ty novým členem našeho ALDO týmu. 

Místo výkonu práce: Centrum Chodov Praha

Mzdové podmínky až 24.000 Kč
        + 100% příplatek za práci ve svátek
        + 50% sleva na Aldo produkty v rámci všech našich prodejen v ČR a SR
        + 1x za sezónu firemní Aldo boty a doplněk zdarma 
        + 1x za sezónu firemní oblečení dle vlastního výběru.

Pokud Tě naše nabídka zaujala, neváhej nám poslat své CV. 
Těšíme se na Tebe.

Kontaktní údaje: Lucie Karabinošová (vedoucí prodejny), e-mail: lucie.karabinosova@outlook.cz

Poskytované osobní údaje budou spravovány a zpracovávány společností Flaircom s.r.o. za účelem a po dobu výběrového řízení na danou pozici.

Datum uveřejnění: 10.7.2018

NESPRESSO: Boutique Coffee Specialist (hlavní pracovní poměr)

Hledáte práci s nádechem elegance? Staňte se ambasadorem prémiové kávové značky a spolu s námi nabízejte nejen kávu, ale právě skvělý požitek z ní!

Hledáme právě Vás, pokud...
*  sdílíte nadšení pro prémiovou značku
*  vás baví komunikovat s lidmi a prodávat
*  máte chuť na sobě pracovat 
*  máte týmového ducha
*  se nebojíte mluvit anglicky.

Samozřejmostí je u nás...
*  práce v inspirativním prostředí se zázemím korporátní společnosti
*  práce v přátelském kolektivu
*  odpovídající finanční ohodnocení
*  podpora osobního a odborného rozvoje
*  bohatý balíček benefitů.

V případě zájmu nám pošlete svůj životopis na e-mail: cv.cz@nespresso.com nebo jej odevzdejte osobně přímo v našem boutique.

Více info najdete na: https://www.nespresso.com/cz/cs/kariera 

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 4.7.2018

OKAIDI OBAIBI: Hledáme asistentku/ta prodeje.     Brigádnici na výpomoc.

Chcete růst v naší společnosti, učit se novým věcem, spolupodílet se na vizualizaci prodejny? Budete mít čas a prostor naučit se vše podstatné, získat zkušenosti s konceptem společnosti i komerčním myšlením.
Zabýváme se prodejem dětského oblečení francouzské značky v obchodním Centru Chodov a hledáme nového člena do našeho týmu na pozici asistent/ka prodeje.

Co od Vás očekáváme:
 -aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
- komunikativnost 
- kladný vztah k dětské módě
- příjemný vzhled i vystupování
 -flexibilitu, spolehlivost.
- zkušenost s prodejem výhodou, chuť učit se novým věcem
- spoluvytváření inspirující a komerční vzhled prodejny a výloh.
 -AJ, RJ výhodou, není podmínkou, (ČJ samozřejmostí)
-pracovní doba 8 hodin včetně víkendu
-V našem obchodě klademe důraz na příjemný servis, nikam nespěcháme a věnujeme se každému klientovi.
- Umíte si v každé situaci poradit? Jste plní energie a odhodlání splnit přání našich zákazníků? Pokud rádi mluvíte a jste pozitivní, jste pro nás ten správný člověk!

 
Datum uveřejnění: 29.6.2018
 

Společnost Steilmann Praha: Prodejní asistent(ka)

Máte rádi módu? Sledujete trendy a novinky v oblasti módy? Buďte inspirací pro naše zákazníky. 
Staňte se součástí týmu, který tvoří odborníci ve svém oboru. 
V současné době hledáme vhodné kandidáty na pozici

Prodejní asistent(ka) pro naši prodejnu v Centru Chodov v Praze

Požadujeme
Praxi v prodeji dámské a pánské konfekce 
Vzdělání v oboru výhodou
Aktivní přístup k zákazníkovi a prodeji 
Zájem o módu, přehled o módních trendech a značkách
Vynikající komunikační a prezentační dovednosti 
Ochota učit se nové věci 

Nabízíme
Práci ve stabilní firmě
Odborné zaškolení
Odpovídající finanční ohodnocení 
Možnost vlastní seberealizace

Životopis a motivační dopis zasílejte na adresu info@steilmann.cz nebo kariera@steilmann.cz pod značkou: PRODEJNA Chodov 

Datum uveřejnění: 19.6.2018

REPLAY: brigáda

Informace o brigádě:

do obchodu s oblečením hledáme ženu/muže, jako  asistenta-ku prodeje.

Náplň práce:
obsluha zákazníků, doplňování oblečení (nejedná se o práci na pokladně)
místo práce:  OC Chodov nebo ul.Rytířská .
termíny brigády dle domluvy, pracovní doba  9:00 – 21:00

Požadujeme:
pozitivní přístup, komunikace se zákazníkem, spolehlivost 
plnoletost
flexibilita

Nabízíme:
min100 Kč/hod
pozitivní mladý kolektiv
možnost dlouhodobé spolupráce
možnost výběru směn dle vzájemné domluvy

Těšíme se na vaše životopisy na info@replaybluejeans.cz nebo osobně na našich prodejnách

Datum uveřejnění: 19.6.2018

Next Kids: Asistent/ka prodeje na plný úvazek

Do našeho týmu hledáme nové kolegy/ně na plný úvazek.

Co požadujeme?
aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
 komunikativnost
 spolehlivost
 ochotu pracovat na směny a o víkendech

Co nabízíme?
zajímavou práci zaměřenou na dětskou módu
příjemný pracovní kolektiv
odpovídající platové ohodnocení 
stravenky v hodnotě 100 Kč
pracovní oblečení a obuv
karta Benefity

V případě zájmu posílejte své životopisy na e-mail: chodov0849@nextcz.cz

 
Datum uveřejnění: 19.6.2018

HM: Vyber si svojí lokalitu, abys měl práci blízko domovu! 

POKUD:

* se zajímáš o módu,
* umíš poskytnout vysokou úroveň zákaznického servisu,
* máš rád/a rychlé pracovní tempo,
* umíš převzít iniciativu a pracovat pod tlakem,
* jsi ochotný/á pracovat ve směnném provozu (také během víkendů).

Můžeme ti nabídnout:
* 131 Kč/hod pro částečné úvazky
* Dlouhodobý kontrakt,
* Flexibilní pracovní dobu,
* Interní školení,
* Možnost kariérního rozvoje,
* Zaměstnaneckou slevu,
* Dotovanou Multisport kartu,
* Stravenky,
* Bonus za doporučení zaměstnance
* Věrnostní program pro dlouholeté zaměstnance,
Zeptej se na volnou pozici na naší prodejně u vedoucího prodejny nebo nás můžeš kontaktovat na emailu prace.cz@hm.com

ZAČNI PRACOVAT VE SVÉM STYLU!

Datum uveřejnění: 13.6.2018
 

BAMBULE: Prodejna hraček 

Přijme  :  prodavačky/prodavače
Náplň práce:
- komunikace se zákazníkem
- prodej
- doplňování zboží
- práce na pokladně

Požadujeme
- ochotu učit se novým věcem
- vstřícnost k zákazníkům
- práce v sobotu a v neděli

Nabízíme:
- zaškolení
- možnost profesního růstu
- příjemné pracovní prostředí
- bonusy z prodeje

Nástup: ihned
V případě zájmu posílejte životopis na : moccm@alltoys.cz

Datum uveřejnění: 8.6.2018

Steward VERMONT VIP Lounge v OC Chodov

Steward bude působit ve VERMONT VIP Lounge v exkluzivním, neveřejném VIP Lounge s přístupem pouze elitní skupině naších zákazníků. Jeho úkolem je poskytovat vynikající služby zákazníkům spojené s podáváním nápojů a drobného občerstvení (v prostoru neprobíhá prodej zboží)

Jaká bude Vaše pracovní náplň?
- Zabezpečit pro hosty nejlepší možný servis, který podpoří jejich spokojenost a nevšední zážitek z pobytu ve VERMONT Lounge
- Pozorně zareagovat na požadavky hostů (VIP klienti Vermont holdingu)
- Zodpovídat za správnou přípravu a servis nápojů a občerstvení 
- Dodržovat zavedené standardy a manuály na přípravu, servis nápojů a občerstvení
- Zodpovídat za udržování čistoty v Lounge 
- Dodržovat všechny hygienické a bezpečnostní předpisy
Co od Vás očekáváme?
- zkušenosti v oblasti zákaznického servisu vítany, ale nejsou podmínkou
- Aktívní poslouchání a efektivní komunikační kompetence 
- Pro-klientský přístup
Co bychom Vám rádi nabídli?
- Získání zkušeností v úspěšné, dynamicky rostoucí mezinárodní společnosti v oblasti fashion
- Neformální a přátelskou firemní kulturu a rodinné prostředí
- Prostor pro vaše nápady
Nástup: ihned
Podmínky výběrového řízení:
Pokud Vás naše nabídka zaujala a máte zájem o tuto brigádu, zašlete nám Váš životopis v českém jazyce s aktuální fotografií na headhunting@vermont.eu
V případě, že nebudete kontaktování nejpozději do 14-ti dnů naším náborovým specialistou, bohužel jsme upřednostnili kandidáty, jejichž profil lépe odpovídal naším požadavkům.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Gant Central Europe, s.r.o., dáváte souhlas pro zpracování těchto dat v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání.

 
Datum uveřejnění: 6.6.2018

Peak Performance: Deputy Store Manager / Zástupce vedoucího prodejny

Deputy Store Manager má zodpovědnost za vedení a chod prodejny. Jeho přímým nadřízeným je Store Manager, kterého v době jeho nepřítomnosti plně zastupuje. Podporuje a motivuje tým asistentů prodeje. V průběhu pracovního dne organizuje práci, kontroluje plnění úkolů a vytváří příznivé podmínky k jejich vykonávání. 
Sám aktivně poskytuje odborné poradenství a služby zákaznického servisu, podává návrhy k jeho zlepšení a navrhuje řešení. Zároveň se podílí na prodeji zboží konečnému zákazníkovi.
Pokud se chcete spolu s námi rozvíjet a růst, pak jste ideálním kandidátem.
A pokud zvažujete, že nám pošlete svůj životopis, ale bojíte se o osud Vaší vysněné letní dovolené v případě nástupu? V naší firmě jsme chápaví a víme, jak je dovolená důležitá :-) Proto je to především na osobní domluvě. 

Co Vám nabízíme?
Práci v přátelském kolektivu a rodinném prostředí
Stylové zázemí a designové prostředí v obklopení krásného oblečení
Kromě platového ohodnocení také zajímavé benefity, protože na našich značkách si vytvoříte závislost stejně jako my :-)
Podporujeme kariérní růst a osobní vzdělávání

A proč pracovat u nás?
Jednoduše proto, že:
Jste módní nadšenec a máte cit pro styl
Prodej Vás baví
Pokud už máte zkušenosti s vedením týmu, je to Vaší výhodou
Komunikace s lidmi Vám nedělá problém, případně se domluvíte také anglicky nebo rusky
Nástup: ihned, dohodou
Podmínky výběrového řízení:
Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií headhunting@vermont.eu 

Všem uchazečům, kteří se přihlásí do výběrového řízení odpovíme v nejbližším možném termínu. Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti GANT Central Europe, s.r.o., dáváte souhlas pro zpracování těchto dat v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání.

Datum uveřejnění: 6.6.2018

GANT: Asistent/-ka prodeje + nástupní bonus

Jsme Vermont Holding a zastřešujeme prémiové značky oblečení a obuvi na území ČR, SR a HU. V současnosti se neustále rozrůstáme, a proto hledáme nové kolegy, kteří budou růst s námi!
NÁSTUPNÍ BONUS
Po úspěšném absolvovaní pohovoru a zkušební doby od nás dostanete nástupní bonus až ve výšce 9.000 Kč, který bude vyplacený po zkušební době nejpozději do 6 měsíců od nástupu

Popis pozice:
Asistent/-ka prodeje se aktivně podílí na prodeji zboží konečnému zákazníkovi, poskytuje odborné poradenství a služby zákaznického servisu, plní úkoly nadřízeného a je odpovědný za jejich plnění. Asistent/-ka prodeje provádí také příjem, kontrolu a reklamaci zboží a aktivně přistupuje ke zlepšení zákaznického servisu. 

Pokud se chcete spolu s námi rozvíjet a růst, pak jste ideálním kandidátem.
A pokud zvažujete, že nám pošlete svůj životopis, ale bojíte se o osud Vaší vysněné letní dovolené v případě nástupu? V naší firmě jsme chápaví a víme, jak je dovolená důležitá :-) Proto je to především na osobní domluvě. 

Co Vám nabízíme?
• Práci v přátelském kolektivu a rodinném prostředí
• Stylové zázemí a designové prostředí v obklopení krásného oblečení
• Kromě platového ohodnocení také zajímavé benefity, protože na našich značkách si vytvoříte závislost stejně jako my :-)
• Podporujeme kariérní růst a osobní vzdělávání
A proč pracovat u nás?
Jednoduše proto, že:
• Jste módní nadšenec a máte cit pro styl
• Prodej Vás baví
• Komunikace s lidmi Vám nedělá problém, případně se domluvíte také anglicky nebo rusky
Nástup: ihned, dohodou
Podmínky výběrového řízení:

Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií na headhunting@vermont.eu
Všem uchazečům, kteří se přihlásí do výběrového řízení odpovíme v nejbližším možném termínu. 
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti GANT Central Europe, s.r.o., dáváte souhlas pro zpracování těchto dat v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání

Datum uveřejnění: 6.6.2018

RESERVED: kolegy/ně

Krásná nová a moderní prodejna Reserved si hledá do týmu poslední kolegy.

Baví tě móda a chceš k ní být blíže? Učit se a být první u nejnovějších trendů a novinek?

Přidej se k nám a své CV zašli na zamestnani@lppsa.com. Těšíme se na tebe :-)

Datum uveřejnění: 2.6.2018

BAŤA: ZÁSTUPCE/KYNĚ VEDOUCÍ 

Hledáme nového kolegu / kolegyni na pozici:
ZÁSTUPCE/KYNĚ VEDOUCÍ 
PRAHA OC CHODOV

CO U NÁS BUDETE DĚLAT
Zastupovat vedoucí a podílet se na vedení a motivaci prodejního týmu
Aktivně obsluhovat zákazníky, nabízet a prodávat naše zboží
Odborné poradenství k produktům pro naše zákazníky
Doplňovat a ukládat zboží na prodejně i ve skladu
Vystavovat zboží a podílet se na aranžování prodejny

CO OD VÁS OČEKÁVÁME? 
Minimálně střední odborné vzdělání
Vítáme zkušenost s vedením lidí
Prozákaznický přístup
Zájem o módu
Spolehlivost a zodpovědnost
Flexibilitu a komunikativnost

CO VÁM NABÍZÍME?
Zázemí silné značky s dlouholetou tradicí
Zaškolení je u nás samozřejmostí
Firemní benefity
Provize z prodeje

SVŮJ ŽIVOTOPIS ZAŠLETE NA E- MAIL: KARIERA@BATA.CZ 

 
Datum uveřejnění: 31.5.2018

Vero Moda/Jack&Jone: Asistent/ka prodeje 

Společnost Bestseller Czech Republic s.r.o.

Co vás čeká
Baví tě móda? Máš vkus a cit pro detail? Jsi komunikativní a vytvořit kompletní outfit pro tebe není žádný problém? Pak hledáme právě tebe! Do našeho týmu Vero Moda/Jack&Jones v Centru Chodov přijmeme kolegy a kolegyně na pozici Asistent/ka prodeje. Budeš mít možnost realizovat své komunikační schopnosti v kontaktu se zákazníky, budeš se moct podílet na vzhledu prodejny, poznáš pozadí velké nadnárodní značky a získáš přístup k nejnovějším módním kouskům. Navíc se staneš součástí pohodového a přátelského týmu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Očekáváme komunikativnost, orientaci na zákazníka, příjemné vystupování, cit pro detail, dávku vkusu, pečlivost, ochotu učit se novým věcem.

Výhodou bude, pokud budete umět

Budeme rádi, když budeš ovládat angličtinu alespoň na komunikativní úrovni. Předchozí praxe je také výhodou, avšak nikoli podmínkou. Rádi tě zaučíme a naučíme tě vše potřebné.

Co vám můžeme nabídnout

Nabízíme: - kvalitnější fixní platové ohodnocení než konkurence - motivační bonus každý měsíc - 13. plat - 4 týdny dovolené - Samozřejmostí jsou zaměstnanecké slevy na naše zboží. - Pokud budeš šikovný/á, nabízíme i možnost karierního růstu.

Informace o pozici

Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné

Požadované jazyky: Čeština (Výborná)

Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Manažerský motivační program, Sleva na firemní výrobky/služby, Firemní akce, 13. plat, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu určitou

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti

Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.

Své CV prosím doplňte o svou fotografii a zasílejte na adresu: briet.thorsteinsdottir@bestseller.com

Nástup možný ihned.

Datum uveřejnění: 30.5.2018

Jack & Jones: Manažer prodejny 

Společnost: Bestseller Czech Republic s.r.o.

Co Vás čeká

Máš rád ležérní pánskou módu, hovoříš anglicky a jdeš svému týmu příkladem? Pak hledáme právě Tebe. Do našeho obchodu Jack&Jones OC Chodov hledáme manažera prodejny. Co Tě na této pozici čeká? Budeš mít na starost chod celé prodejny, vedení týmu, komunikaci se zákazníky. Budeš mít také šanci se realizovat ve stylizaci prodejny a podílet se na výběru kolekcí do Tvého obchodu.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Očekáváme zodpovědnost, komunikativnost, schopnost vést a inspirovat svůj tým. Požadujeme angličtinu na komunikativní úrovni. Jako manažer bys měl mít příjemné vystupování, cit pro detail, dávku vkusu, pečlivost a chuť učit se novým věčem. Orientace na zákazníka by měla být Tvou prioritou.

Výhodou bude, pokud budete umět

Výhodou je samozřejmě praxe na podobné pozici a v oboru.

Co Vám můžeme nabídnout

Nabízíme: - náležité finanční ohodnocení (lepší než u konkurence) - motivační podíl z prodeje každý měsíc - 13. plat - 4 týdny dovolené - možnost osobní realizace, tvůrčí svobodu v rámci svého obchodu - merchandising, podílení se na výběru zboží - možnost školení v rámci celé společnosti Bestseller - samozřejmostí jsou zaměstnanecké slevy na zboží

Informace o pozici

Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné

Požadované jazyky: Čeština (Výborná)

Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Manažerský motivační program, Sleva na firemní výrobky/služby, Firemní akce, 13. plat, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace

Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Délka pracovního poměru: Na dobu určitou

Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, dohoda o pracovní činnosti

Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.

Své CV prosím doplňte o svou fotografii a zasílejte na adresu: briet.thorsteinsdottir@bestseller.com

Nástup možný ihned. 

Datum uveřejnění: 30.5.2018

Angelo : asistentka prodeje

Pro naši prodejnu Angelo v Centru Chodov hledáme nového člena do našeho týmu.

Co od Vás požadujeme: - aktivní a přátelský přístup k zákazníkům - komunikativnost - zkušenost s prodejem výhodou - chuť učit se novým věcem - flexibilitu
-spolehlivost
-AJ výhodou,není podmínkou

Co Vám nabízíme: - práci na HPP
- zajímavé platové ohodnocení - příjemný pracovní tým a prostředí - pravidelná školení
- zaměstnanecké slevy na výrobky našeho obchodu
- systém bonusů, který závisí na míře Vaší úspěšnosti V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis s fotkou na e-mail: angelochodov@gmail.com nebo jej odevzdat osobně přímo u nás na prodejně. 

Datum uveřejnění: 30.5.2018

Högl obuv: prodejní asistentka, plný/částečný úvazek

Do našeho týmu hledáme šikovné prodavačky na plný nebo částečný úvazek.

Požadujeme:
    Aktivní zákaznický servis
    Zájem o náš produkt a o módu
    Přátelský přístup k zákazníkům i ke kolegům
    Zájem o merchandising výhodou

Nabízíme:
    Práci s luxusním produktem
    Příjemné pracovní prostředí
    Pracovní doba dle vašich požadavků
    Zaměstnanecká sleva 45%, 4-6 páru ročně zdarma
    Mzdu 19 – 23 000 hrubého
    Provize z prodeje, týmové bonusy
     
V případě zájmu posílejte životopisy na adresu hana.krckova@hoegl.com

Datum uveřejnění: 30.5.2018 

MARKS AND SPENCER: Prodavač/ka, zkrácený nebo plný úvazek

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava a doplňování zboží.

Co od Vás požadujeme:

* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na zkrácený či plný úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na módu nebo potraviny 
* nástupní mzdu 19 500 Kč hrubého, po splnění testu po zaškolení, nejpozději po 3 měsíční zkušební době 21 000 Kč hrubého
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* příjemný pracovní tým a prostředí 
* pravidelná interní školení

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 22.5.2018
 

BUTLERS: Asistent prodeje - brigáda

Inspirující, stylový, unikátní a chytrý? Vidíte se tam? A máte navíc obchodního ducha? Baví vás komunikovat? Baví vás design a interiér? Baví vás vybírat doplňky a dekorace? Máte chuť do práce a chuť vidět za sebou výsledky? Pak se staňte jedním z členů týmu BUTLERS! Přihlašte se do výběrového řízení.

Pozice: Asistent prodeje - brigádně

Vaše životopisy posílejte na hana.prochazkova@butlers.cz

Datum uveřejnění: 18.5.2018

BUTLERS: Asistent prodeje - HPP

Inspirující, stylový, unikátní a chytrý? Vidíte se tam? A máte navíc obchodního ducha? Baví vás komunikovat? Baví vás design a interiér? Baví vás vybírat doplňky a dekorace? Máte chuť do práce a chuť vidět za sebou výsledky? Pak se staňte jedním z členů týmu BUTLERS! Přihlašte se do výběrového řízení.

Pozice: Asistent prodeje - brigádně

Vaše životopisy posílejte na hana.prochazkova@butlers.cz

Datum uveřejnění: 18.5.2018

AERONAUTICA MILITARE: asistent/ka prodeje

HLEDÁME ASISTENTku PRODEJE DO ZNAČKOVÉ PRODEJNY AERONAUTICA MILITARE!

Jestliže Vás zajímá móda, rádi pracujete v poradenství a prodej Vám dělá radost, jste akční a energická osobnost, máte cit pro módní trendy, jste u nás vítáni!

Požadujeme:                                                                                                                                                                                      
• předchozí praxi v prodeji,                                                                                                                                                                
• flexibilitu, zodpovědnost a pečlivost,                                                                                                                                              
• výborné prodejní schopnosti a pro-klientský servis,                                                                                                                      
• znalost AJ/RJ výhodou

Cítíte-li se touto nabídkou osloveni, zašlete nám svou odpověď s Vaším přiloženým profesním životopisem na e-mail: aeronauticachodov@seznam.cz

Vybrané kandidáty budeme kontaktovat k osobnímu pohovoru.

Buďte i vy součástí Aeronautica Militare! Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 18. 5. 2018

Apple Premium Reseller: Prodejce

Máš vztah k elektronice? Jsi komunikativní, empatický a rozdat pár úsměvů navíc je pro tebe přirozené? Prodej je pro tebe hrou a zároveň zábavou? Máš rád skvělé produkty a služba lidem ti je blízká? Pak čti dál, protože máme práci přesně pro tebe. Jsme iSETOS, Apple Premium Reseller. Co to znamená? Na našich prodejnách najdeš vždy nejnovější Apple produkty a služby a také profesionální personál, který dokáže prodávat a zároveň pomáhat zákazníkům využívat tyto produkty naplno. Říkáme tomu Life-Hacking. Věříme tomu, že s Applem lidi mohou žít jednodušší život. A my je to učíme. Stavíme na hlubokých technických znalostech a vášni k Applu. Aktuálně hledáme další kolegy na pozici prodejců do jedné z našich značkových prodejem. POZICE PRODEJCE JE PRO NÁS KLÍČOVÁ, PROTOŽE ZÁŽITEK NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ ZAČÍNÁ NA PRODEJNĚ A PRODEJCE V NĚM HRAJE KLÍČOVOU ROLI.

JAKÉ ROLE BUDEŠ ZASTÁVAT?

- PRODEJCE, NE PODEJCE - Prodáváme řešení, nepodáváme jenom produkty z regálu. Proto se budeš hodně doptávat a zjišťovat.
- SPOJOVATEL - Budeš spojovat lidi dobře mířenými radami.
- (LIFE)HACKER - Budeš se vzdělávat a chodit na Apple školení, kde tě naučíme, jak s produkty “hackovat” lidem život. Ty to pak budeš předávat našim zákazníkům.
- ADMINISTRATIVNÍ SÍLA - Budeš pracovat s pokladním systémem a komunikovat s centrálou a produktovým manažerem. Ale nemusíš se bát, administrativou nebudeš trávit moc času. Chce to akorát trochu pečlivosti.
- SKLADNÍK - Budeš jako první rozbalovat nové produkty Applu v ČR, ale také si povedeš skladové hospodářství.
- SERVISÁK - Budeš lidem pomáhat resuscitovat iPhony nebo Macy. Někdy bude stačit klasika - vypnout a zapnout. A někdy budete muset v týmu rozlousknout složitější technický oříšek. A když to nepůjde, tak se naučíš řešit reklamace.
- POMOCNÍK - Práce pro Apple je o pomoci zákazníkům. Budeš pomáhat zákazníkům objevit nové aplikace a lepit fólie.
- POJIŠŤOVÁK - Nemusíš se bát žádného “OFAUBÉ”. Budeš nabízet a vysvětlovat zákazníkům možnosti pojištění produktů, aby nebyli tolik smutní, když jim to náhodou spadne na zem.
- ŠKOLITEL - Budeš zákazníkům nastavovat Macy. Zároveň povedeš placené Face2Face školení, kde budeš pomáhat zákazníkům se rychleji adaptovat na Apple a otevírat jim nové možnosti, jak využívat produkty v práci a volném čase.
- NOSITEL DOBRÉ NÁLADY - Apple je o radosti. Hledáme zdravé optimisty, kteří budou zlepšovat den zákazníkům a taky kolegům.
- HASIČ - Budeš určitě hasit nějaké problémy.
- POLICAJT - Budeš hlídat produkty před lidmi, kteří si je nechtějí ani prohlédnout ani koupit.
- HRÁČ - tím nemyslíme automaty, ty můžeš hrát za své. Ale každé 3 měsíce soutěžíme mezi prodejci o nové produkty.

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?

- DOBRÉ KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI - Komunikace je základní dovedností každého obchodníka.
- ZÁJEM O PRODEJ.
- NÁKLONNOST K LIFE-HACKINGU.
- OPTIMISMUS - Nesmíš být kyselá okurka.
- ODPOVĚDNOST A PEČLIVOST.
- ZÁJEM VZDĚLÁVAT SE - Produktové znalosti a osobní rozvoj.
- ANGLIČTINA NA KOMUNIKAČNÍ ÚROVNI.

NICE TO HAVE

Pokud jsi uživatelem značky Apple, budeme rádi a na začátku ti to pomůže. Pokud ne, nezoufej, vše tě naučíme na školeních nebo v praxi. Stejně tak se do začátku bude hodit předchozí zkušenost s prodejem. No a pokud už jsi někdy prodával přímo elektroniku, budeš u nás jako ryba ve vodě.
VYPADÁ TO NÁROČNĚ, TAK PROČ K NÁM JÍT?

- Budeš mít produkty Apple hned po jejich vydání a budeš s nimi pracovat.
- Budeš v pracovat přátelském a spolupracujícím kolektivu - 3 pobočky, bez byrokracie, otevřená firma. To znamená, že prodejce má svůj hlas ve firmě. Může spoluvytvářet ekosystém prodejny a ovlivňovat prostředí.
- Dostaneš fér peníze (nadstandardní) - Práce našich prodejců si ceníme a umíme ji náležitě odměňovat.
- Budeš pracovat v cool prodejně - Skvěle vybavené a krásné prodejny na 3 klíčových místech v ČR. Smíchov, Chodov a Hradec Králové.
- Tvoji nadřízení pro tebe nebudou žádným strašákem - Budete se každý měsíc vídat na Vision Days, kde se budete otevřeně bavit o tom, co funguje a co je potřeba zlepšit.
- Dostaneš pravidelná vzdělávání a kurzy přímo od Apple - Apple má unikátní produktová a komunikační školení. Budeš chodit na školení i se vzdělávat online.
- Můžeš se připojit k našim společným aktivitám i mimo práci - Jezdíme každý rok na vodu. Jezdíme spolu do zahraničí na fotbal. Chodíme na pobočce na pivko. Vzděláváme se.

Jak dát o sobě vědět? Pošli nám životopis s přiloženou fotografii a samozřejmě i motivační dopis na e-mail prace@setos.cz, předmět e-mailu Prodejce Apple Premium Reseller.

Datum uveřejnění: 18. 5. 2018

Steilmann Praha: Prodejní asistent(ka) (HPP i brigáda)

Máte rádi módu? Sledujete trendy a novinky v oblasti módy? Buďte inspirací pro naše zákazníky. 
Staňte se součástí týmu, který tvoří odborníci ve svém oboru. 
V současné době hledáme vhodné kandidáty na pozici

Požadujeme
Praxi v prodeji dámské a pánské konfekce 
Vzdělání v oboru výhodou
Aktivní přístup k zákazníkovi a prodeji 
Zájem o módu, přehled o módních trendech a značkách
Vynikající komunikační a prezentační dovednosti 
Ochota učit se nové věci 

Nabízíme
Práci ve stabilní firmě
Odborné zaškolení
Zajímavé mzdové ohodnocení dle osobních výsledků
Zaměstnanecké benefity 
Režim práce na krátký/dlouhý týden
Možnost vlastní seberealizace

Životopis a motivační dopis zasílejte na adresu kariera@steilmann.cz a pod značkou: PRODEJNA CHODOV.

Datum uveřejnění: 15. 5. 2018

Gino Rossi: Hledáme brigádníky!

Náplň práce-precizní péče o chod a vzhled prodejny i skladu,doplňování sortimentu,starost o naše zákazníky od příchodu až po placení.

Co očekáváme-časovou flexibilitu,ochotu učit se novým věcem,samostatnost,spolehlivost,zodpovědnost a vysoké pracovní nasazení,přijemný vzhled.

Více informací na prodejně nebo nás kontaktujte na

tel.777192266 nebo email   chodov@salon.gino-rossi.com

Datum uveřejnění: 15.5.2018  

Gino Rossi: Hledáme  asistentku prodeje!

Požadujeme-časovou flexibilitu,spolehlivost,zodpovědnost,komunikativnost,zkušenost s prodejem velkou výhodou.

Náplň práce-proaktivni prodej,práce se zbožím,zákaznický servis,péče o prodejnu.

Více informací na prodejně nebo nás kontaktujte na

tel.777192266 nebo email   chodov@salon.gino-rossi.com 

Datum uveřejnění: 15.5.2018    

LINDT: shop assistant

Máte zkušenost s prací na pozici SHOP ASSISTANT? Zajímají vás produkty vysoké kvality?
Chcete se zapojit do přátelského kolektivu a pracovat v příjemném prostředí?
Neváhejte a připojte se k týmu LINDT v nově otevírané prodejně Centra Chodov.

Společnost Lindt & Sprüngli, vedoucí značka v segmentu prémiové čokolády, hledá vhodného kandidáta na pozici SHOP ASSISTANT (ASISTENT/-KA PRODEJE) pro svůj obchod.

Nabízíme atraktivní příležitost v oblasti retailu pro zkušené a flexibilní uchazeče, 
kterým nechybí příjemné vystupování, orientace na zákazníka a estetické cítění.


Vaší pracovní náplní bude:
•    Aktivní prodej a komunikace se zákazníky
•    Poradenství a konzultace v oblasti portfolia produktů
•    Příjem a výdej zboží, doplňování sortimentu na prodejně
•    Udržování profesionálního a estetického vzhledu obchodu
•    Zodpovědnost za chod prodejny v nepřítomnosti manažera prodejny
•    Realizace inventur

Požadujeme:
•    SŠ vzdělání
•    Min. roční praxi na obdobné pozici
•    Profesionální vystupování, reprezentativní osobnost
•    Rozvinuté komunikační a prezentační dovednosti
•    Samostatnost a aktivní přístup k práci
•    Organizační schopnosti, časovou flexibilitu
•    Vysoké pracovní nasazení
•    Schopnost pracovat pod tlakem i fyzickou zátěží
•    Uživatelskou znalost práce s PC

Nabízíme:
•    Práci pro prestižní společnost s produkty nejvyšší kvality
•    Různorodou pracovní náplň v atraktivním prostředí
•    Odpovídající finanční ohodnocení
•    Slevu na produkty
•    Smlouvu na dobu neurčitou
•    Flexibilní pracovní dobu
•    Možnost profesníního růstu


Zaujali jsme Vás? Pošlete nám svůj životopis na ekramesova@lindt.com
Na kontakt s Vámi se bude těšit Eva Kramešová, HR Manager Lindt & Sprüngli.

Datum uveřejnění: 4.5.2018  

ZARA: PRODEJNÍ ASISTENT/KA (PLNÝ I ZKRÁCENÝ ÚVAZEK)

Máš rád/a módu a hledáš práci, která tě bude bavit?
Přidej se do našeho přátelského týmu a staň se prodejním asistentem!

NABÍZÍME:
Dobré finanční ohodnocení
Provize z prodeje
Finanční kompenzaci přesčasů
Zaměstnaneckou slevu 25 %
Stravenky
Multisport kartu
Uniformu
Zaškolení
Podporu kariérního růstu

Chceš se stát součástí našeho týmu? Dej nám o sobě vědět!
Kontakt: hr@cz.inditex.com

Datum uveřejnění: 4.5.2018 

MASSIMO DUTTI – MÓDNÍ PORADCE (PLNÝ I ZKRÁCENÝ ÚVAZEK)

Hledáme milovníky módy, kteří kladou důraz na prvotřídní zákaznický servis.
Přidejte se do našeho kreativního a přátelského týmu. Nabízíme zkrácený i plný úvazek.

NABÍZÍME:
Dobré finanční ohodnocení
Provize z prodeje
Finanční kompenzaci přesčasů
Zaměstnaneckou slevu 25 %
Stravenky
Multisport kartu
Uniformu
Zaškolení
Podporu kariérního růstu

Chcete se stát součástí našeho týmu? Dejte nám o sobě vědět!
Kontakt: hr@cz.inditex.com

Datum uveřejnění: 4.5.2018 

LINDEX:  Sales Assistanta/Assistantku na zkrácený úvazek

Hledáme Lindex Sales Assistanta/Assistantku na zkrácený úvazek (10/15 hodin týdně).

Nabízíme:
Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou, přátelskou)
Skvělou módu (pro zaměstnance samozřejmě se slevou)
Možnost kariérně růst (80% našich Store Managerů jsou bývalí prodavači)
Jistotu stálého zaměstnání
Odpovídající plat
Možnost účastnit se zajímavých projektů v Čechách i v zahraničí
Příspěvek na stravování a angličtinu
Smlouvu na dobu neurčitou
Zajímavá školení
Bonusy z tržeb

A koho hledáme? Nepotřebujeme mnohaleté praxe na obdobných pozicích a ani SŠ vzdělání. Hledáme někoho, kdo má rád módu, rád se učí novým věcem, baví ho potkávat se s lidmi a zákaznický servis. Našimi Sales Assistanty jsou mladí lidé těsně po škole, stejně jako maminky po mateřské, ale i lidé s dlouholetou praxí. Věříme totiž tomu, že naším Sales Assistantem může být kdokoli, kdo má nadšení, drive, chuť a nebojí se nových věcí.

Zaujali jsme Vás? To máme radost! Pošlete svůj životopis manažerke Lie na: store.manager682@lindex.com

Datum uveřejnění: 20.4.2018 

WAFFLE GARDEN: kolegu/kolegyni na HPP

Chtěl/a byste pracovat ve firmě vyrábějící vafle, které jsou svou kvalitou, chutí a originálním designem na českém trhu jedinečné? Chcete se podílet na rozvoji firmy, která je ve svém oboru inovativní? Pokud ano, čtěte dále. Tato nabídka možná osloví právě Vás.
Do našeho kiosku hledáme nového člena týmu na plný pracovní úvazek.

Co u nás budete dělat:
- Komunikovat se zákazníky a prodávat sortiment Waffle Garden
- Péct a zdobit belgické vafle
- Obsluhovat pokladnu
- Starat se o vždy čistý, upravený vzhled kiosku
- Zodpovídat za chod prodejny 

Co nabízíme:
- Zajímavou práci a slušné zacházení
- Příležitost rychlého kariérového postupu na pozici vedoucího pobočky
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Jistotu stálého zaměstnání
- Možnost podílet se na neustálém vylepšování prodeje
- Příjemné pracovní prostředí
- Odborné zaškolení
- Nástup ihned nebo dohodou

Co potřebujete pro práci u nás?
- Zdravotní průkaz (vydá jej obvodní lékař)
- Příjemné vystupování a přátelský přístup k zákazníkům
- Spolehlivost a dochvilnost

V případě zájmu pošlete, prosím, Váš životopis na následující email: zuzana.jochmannova@wafflegarden.com

Datum uveřejnění: 21.4.2018

ORSAY: PRODEJNÍ ASISTENTKA NA PLNÝ I ČÁSTEČNÝ ÚVAZEK

Pro naše prodejny hledáme kandidátky na pozici
PRODEJNÍ ASISTENTKA NA PLNÝ I ČÁSTEČNÝ ÚVAZEK
ORSAY nabízí :
• Více než pouhé pracovní místo
• Mnoho možností individuálního rozvoje
V případě zájmu přineste Váš životopis do této prodejny nebo zašlete na adresu : helena.berankova@orsay.com'

Vaši budoucnost můžete tvořit již nyní!

Můžete tvořit ORSAY!

Datum uveřejnění: 21.4.2018

Swarovski: nového člena do našeho týmu na HPP

Chcete se podílet na prodeji luxusního zboží pro stabilní a dynamickou společnost? Baví vás prodej a komunikace se zákazníky? Potom hledáme právě vás!
 
Pro naši prodejnu Swarovski v Centru Chodov hledáme nového člena do našeho týmu na HPP.
 
Požadujeme:
 - praxi a zkušenosti v oblasti prodeje luxusního zboží
- anglický jazyk na komunikativní úrovni
- aktivní komunikaci se zákazníky
- reprezentativní vzhled a vystupování
- chuť učit se novým věcem
- flexibilitu
 
Nabízíme:
- práci v luxusním prostředí
- zajímavé platové ohodnocení
- zaměstnanecké benefity
- příspěvek na uniformu
- možnost profesního růstu
 
V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis přes náš web: www.swarovskigroup.com/careers

Datum uveřejnění: 10.4.2018

RITUALS:  Prodejní asistent/ka RITUALS…

Kosmetická firma Rituals... přijme do svých řad spolehlivou asistentku prodeje.

Naší snahou není pouze prodej, ale zájem a sdílení nadšení z naší kosmetiky. Zastavení v každodenních úkonech a vytvoření malých rituálů z rutiny.

Místo výkonu práce: Praha

Požadujeme:
· praxi v maloobchodním prodeji – zkušenost s prodejem kosmetiky výhodou
· zájem o rozvoj prodejních dovedností, komunikativnost a příjemný zevnějšek
· flexibilitu a samostatnost
· dlouhodobou spolupráci
· čistý trestní rejstřík
· nástup ihned

Nabízíme:
· 120Kč/h
· zázemí stabilní značky
· individuální přístup

Chcete se stát součástí našeho týmu? V případě zájmu o pozici prodejní asistentky zašlete životopis na hejclova@rituals.cz.

Datum uveřejnění: 6.4.2018

FLYING TIGER: Hledáme právě vás!

Pro naši prodejnu Flying Tiger Copenhagen hledáme zaměstnance, kteří jsou nadšení pro práci v maloobchodě, mají ambice, zdravý rozum, kreativní myšlení a jsou plní energie. Předchozí zkušenost s prací v obchodě je více než vítána. 


Pokud hledáte zábavné pracovní místo a novou výzvu, neváhejte se nám ozvat na email: job@tiger-stores.cz

NÁSTUP IHNED!

Nabízíme:
- pracovní smlouvu na dobru neurčitou
- nadprůměrný finanční výdělek
- plně hrazené stravenky v hodnotě 100 Kč
- zaměstnaneckou slevu na naše produkty
- obohacující a zábavné pracovní místo s možností karierního růstu

Datum uveřejnění: 6.4.2018

LINDEX: Hledáme Lindex Sales Assistantku na HPP (Prodavačka)

Nabízíme: -          Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou, přátelskou)
-          Skvělou módu (pro zaměstnance samozřejmě se slevou)
-          Možnost kariérně růst (80% našich Store Managerů jsou bývalí prodavači)
-          Jistotu stálého zaměstnání
-          Odpovídající plat
-          Možnost účastnit se zajímavých projektů v Čechách i v zahraničí
-          Příspěvek na stravování a angličtinu
-          Smlouvu na dobu neurčitou
-          Zajímavá školení
-          Bonusy z tržeb

A koho hledáme? Nepotřebujeme mnohaleté praxe na obdobných pozicích a ani SŠ vzdělání. Hledáme někoho, kdo má rád módu, rád se učí novým věcem, baví ho potkávat se s lidmi a zákaznický servis. Našimi Sales Assistanty jsou mladí lidé těsně po škole, stejně jako maminky po mateřské, ale i lidé s dlouholetou praxí. Věříme totiž tomu, že naším Sales Assistantem může být kdokoli, kdo má nadšení, drive, chuť a nebojí se nových věcí.

Zaujali jsme Vás? To máme radost! Pošlete svůj životopis manažerke Lie na: store.manager682@lindex.com

Datum uveřejnění: 20.3.2018 

SUPERDRY: Staňte se součástí našeho SUPER týmu! HLEDÁME PERSONÁL DO PRODEJNY SUPERDRY, Centrum CHODOV, Praha

Připojte se k Superdry* týmu! Hledáme zkušené kandidáty na pozici:
ASISTENT/KA PRODEJE (SALES ASSISTANT)

Náplň práce:
prodej a profesionální zákaznický servis 
aranžování zboží (visual merchandising)
příjem a doplňování zboží, práce s pokladnou
udržovaný prodejny
Nabízíme
motivační bonusový program a dobré platové ohodnocení
práce v příjemném pracovním prostředí a v přátelském kolektivu
zaměstnanecké benefity, módní uniformy zdarma, zaměstnanecká sleva
pravidelné kurzy a školení
stabilní zázemí expandující společnosti a možnost seberealizace

Požadujeme
spolehlivost a profesionální vystupování, ochotu a schopnost učit se
zájem o módu a práci v obchodě
výborné komunikační schopnosti a vztah k zákazníkovi
zkušenosti s prodejem v stejném nebo podobném oboru
znalost AJ výhodou
Budeme se těšit na Váš životopis 
Pošlete životopis: 
Praha@superdry.cz 
* Superdry je opravdu britský módní úspěch, jehož typické DNA je synonymem precizního provedení, prvotřídní kvality tkanin a britského krejčovského umění. Díky svým kořenům v japonské image a ve vintage americkém sportovním stylu, se vyvinula do nejrozmanitější britské lifestyle značky se skutečně globálním dosahem. Kolekce jsou prodávány prostřednictvím více než 500 světových maloobchodních míst, od Londýna přes Bombaj, New York až po Hong Kong.

Datum uveřejnění: 16.3.2018

NORDBLANC: brigáda

Značková prodejna NORDBLANC v OC Centrum Chodov přijme brigádníka/brigádnici. Nástup ihned. Své životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: chodov.ph@nordblanc.cz

Datum uveřejnění: 14.3.2018

NORDBLANC: asistent/ka

Značková prodejna NORDBLANC v OC Centrum Chodov přijme asistenta/asistentku prodeje na hlavní pracovní poměr. Své životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: jana.paskova@nordblanc.cz

Datum uveřejnění: 14.3.2018

SKECHERS: personál

Hledáme personál do prodejny americké značkové obuvi SKECHERS v Praze. Nástup ihned nebo dohodou.

Požadujeme
- příjemné a profesionální vystupování
- časovou flexibilitu
- spolehlivost, pečlivost, prozákaznícky přístup
- výborné prodejní dovednosti
- zkušenosti s prodejem v stejném nebo podobném oboru
- znalost AJ výhodou
- záliba v aktivním sportu (běh, atletika, cvičení) určitě výhodou

Nabízíme
- patřičné mzdové ohodnocení
- možnost seberealizace a kariérního růstu
- zaměstnanecké slevy, motivační bonusový program
- práce v příjemném pracovním prostředí
- vstupní zaškolení
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- nástup ihned nebo dohodou

Náplň práce
- prezentace a prodej zboží z nabízeného sortimentu obuvi
- ztotožnění se s moderní značkou kvalitní obuvi
- budovaní dobrých vztahů se zákazníky, kvalifikované představovaní nabízeného zboží
- příjem, kontrola, inventarizace zboží, péče o zboží
- spoluodpovědnost za plnění hospodářských cílů prodejny
- účast na školeních

V případě, že máte rádi módu a naše nabídka Vás zaujala, budeme se těšit na Váš životopis s fotografií.

Datum uveřejnění: 15.2.2018

QUICKTIME:  PRODAVAČKA

Hledáme k doplnění našeho  kolektivu schopnou ,příjemnou a pracovitou paní nebo slečnu.

CO VÁM  NABÍDNEME ?
.   práce na HPP
.   příjemné prostředí
.   vlídné zacházení
.   zajímavý sortiment
.   stravenky jsou samozřejmostí
.   zaškolení

CO ČEKÁME OD VÁS ?
.    úsměv a  příjemné vystupování
.    komunikativnost
.    spolehlivost
.    flexibilitu
.    ochotu pracovat na směny, krátký –dlouhý týden
.    aktivní a přátelský přístup  k našim zákazníkům

Přijďte  k nám na naší prodejnu a nebo pošlete  CV na  PRAHA.CHODOV@QUICK-TIME.CZ  .

Těšíme se na Vás .

Datum uveřejnění: 19.1.2018

Nahoru