Chtěli byste pracovat v největším obchodním centru v Praze i celé České republice? Zde najdete pravidelně aktualizovaný seznam volných pracovních míst obchodů, restaurací i služeb obchodního Centra Chodov.

Zasláním Vašich osobních údajů na níže uvedené kontakty pro získání práce, dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Společnost CENTRUM CHODOV, a.s. pouze poskytuje prostor na této stránce pro přímou inzerci volných pozic nájemců a nezodpovídá za správnost uvedených údajů. Uvedené kontakty jsou poskytnuté nájemci a nemají žádnou souvislost s CENTRUM CHODOV, a.s.

DORMEO HOME: Prodejní asistent/ka 

Staňte se členem týmu Studio Moderna, který nabízí široké spektrum produktů ve 20 zemích.

STUDIO MODERNA s.r.o.
hledá kandidáta na pozici: Prodejní asistent/ka Praha 4 - centrum Chodov

Hledáme týmového hráče, který se nadšeně zajímá o maloobchodní prodej a chce se aktivně učit. Spolu s týmem budeš v každé situaci a při každé činnosti v obchodě myslet především na naše zákazníky.

Do naší prodejny v Praze hledáme šikovnou kolegyni, nebo kolegu na pozici Odborný prodejce.

Odborný prodejce je člověk, který je profesionálem ve svém oboru a umí klientovi udělat z nákupu zážitek.

Jaká bude náplň práce:
- aktivní prodej s úsměvem a následně buduješ vztahy se zákazníkem
- poradíš zákazníkovi při výběru zboží a poskytneš mu potřebné informace
- znalost snadného pokladní systému
- podílení se na různých promo akcích pro naše zákazníky 
- týmová spolupráce k dosažení zadaných cílů

Co můžete očekávat:
- práci na hlavní pracovní poměr
- zaškolení zkušenými kolegy
- dlouhodobou práci ve stabilní mezinárodní společnosti
- domácí a přátelskou atmosféru
- motivující a transparentní systém odměn a benefitů

A co se vám bude určitě líbit:
- flexibilní pracovní dobu
- příplatky za soboty, neděle a svátky
- výrazné zaměstnanecké slevy 30% - 70% na naše produkty
- stravenky v hodnotě 105 Kč již ve zkušební době
- teambuildingy
- přátelský tým, ve kterém se budete cítit dobře

Jak poznáte, že ste tím správným prodejcem?
- zkušenosti s prodejem 
- ochota neustále se vzdělávat 
- uživatelská znalost práce s PC 
- vstřícnou povahu, pečlivost a trpělivost
- komunikativnost, profesionální a empatický přístup k zákazníkovi
- praxe na obdobné pozici výhodou
- trestní bezúhonnost

Nástup ihned!

Informace o pozici
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat: 20 000 – 32 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce
Zařazeno: Prodej a obchod, Pokladní, Prodavač
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek ,poloviční úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Datum uveřejnění: 10.7.2019

MARKS AND SPENCER: Visual Merchandiser Specialist 

Jsme známá britská značka, která se pohybuje na trhu módy a dobrého jídla už neuvěřitelných 130 let. Základem naší důvěryhodnosti a stability je ohleduplný přístup ke světu kolem nás. Dáváme si záležet, abychom zákazníkům přinášeli nadčasovou módu, která se neomrzí a výborné potraviny pro opravdové gurmány.

Baví Vás móda a máte přehled o současných trendech?
Umíte v módě inspirovat lidi kolem Vás?
Chcete pracovat v týmu, kde jsou vztahy založeny na důvěře a respektu?
Pak hledáme právě Vás!

Budete zodpovědný/á za celkový vzhled prodejní plochy s ohledem na atraktivitu a prodejnost zboží. Budete pravidelně realizovat změny prodejní plochy, dodržovat vizuální standardy a podporovat tým prodejny ve správné prezentaci zboží.

Co od Vás očekáváme:
- zkušenost na obdobné pozici nebo v prodeji módy
- smysl pro styling a znalost módních trendů
- komerční myšlení
- schopnost delegovat práci a stanovovat priority
- fyzickou odolnost

Co Vám nabízíme:
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- nástupní mzdu 27 000 - 28 000 Kč hrubého (a další pravidelný mzdový růst)
- 5 týdnů dovolené
- dobře nastavený systém zapracování v nové roli (4 týdny)
- možnost kariérního postupu
- zaměstnaneckou slevu na naše zboží a další benefity
- nástup – ihned nebo dohodou

Chcete pracovat pro značku, na kterou můžete být hrdí? Řekněte ano M&S!

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 3.7.2019

 

TCHIBO: Prodejce

Každý týden velká nabídka atraktivního spotřebního zboží, prvotřídní druhy pražené kávy Tchibo a k tomu šálek čerstvé kávy...servírovaný s úsměvem...to je náš svět!
Chcete se naučit připravovat kávu? Chcete být kávovým expertem? Rádi komunikujete se zákazníky? Chcete být součástí týmu, ke kterému se opakovaně vrací spokojení zákazníci? 
Pak je tu Tchibo.

Jak vypadá náš pracovní den? 
Chceme, aby se u nás zákazníci cítili dobře a rádi se vraceli. Proto většinu času trávíme na prodejní ploše právě s nimi. Pomáháme s výběrem, s velikostí, se zkoušením. K tomu patří práce se zbožím, které je potřeba vybalit, vystavit, doplnit.
Zákazníkům zvládneme připravit kávu nebo poradit s výběrem kávy domů.

Koho to u nás bude bavit?
Každého, kdo rád komunikuje se zákazníky.
Každého, kdo se nezalekne výzev nebo zaškobrtnutí, ale bude je chtít překonávat.
Každého, kdo se nechce v práci nudit a baví ho svižná práce.
Každého, kdo má chuť posouvat se dál.

Na co se můžete těšit?
Na vůni kávy všude kolem vás.
Na skvělé kolegy, rodinné prostředí. Pracujeme jako tým. 
Na volné dny v týdnu i o víkendu – pracujeme převážně dlouhé směny 2-3 dny za sebou a po nich si zaslouženě odpočineme.

Závěrem
Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte a zašlete svůj životopis na email kariera@tchibo.cz. Rádi se s vámi spojíme.
Tým Tchibo

Datum uveřejnění: 2.7.2019
 

Tommy Hilfiger: HPP

Baví Tě móda a láká Tě s ní pracovat? Chceš práci v přátelském, mladém kolektivu? Pak neváhej a přidej se k nám! Na prodejnu Tommy Hilfiger hledáme šikovného člověka na hlavní pracovní poměr. Životopis můžeš přinést na prodejnu, nebo zaslat na katerina.strnadova@neltex.cz.

Datum uveřejnění: 25.6.2019

Calzedonia: Prodejní asistent/ka

Calzedonia je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Světem luxusního punčochového zboží a nádherných plavek! Vnímáte to stejně? Pak vítejte mezi Calzedonia nadšenci!

Jmenuji se Adriana a pro naši prodejnu značky Calzedonia v Praze v OC Chodov hledám prodejní asistenty/tky na plný pracovní úvazek.

S námi bude mít Vaše kariéra styl!

Svědomitá péče o zákazníka je pro nás klíčem k úspěchu! Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

Jsme stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.
Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem a příležitost k profesnímu růstu není jen frází, která dobře vypadá v inzerátu.
Uniformu si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.
Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!
Po zkušební době si s námi můžete začít užívat i výhod cafeterie – 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport, vzdělávání a kulturu!

Nabízíme celkovou základní odměnu 21.500,– Kč/měs. A s naším progresivním prémiovým systémem si můžete vydělat až 26.500,– Kč/měs.
Chcete víc?

Líbila by se Vám například zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Calzedonia?
A k tomu navíc přidáme slevu na produkty značky Intimissimi a Tezenis!
Zaujala jsem Vás?
Pošlete mi svůj životopis na adresu: monika.brejlova@calzedonia.cz.

Calzedonia Vám totiž může nabídnout ještě mnohem víc!

Datum uveřejnění: 7.5.2019
 

ALDO shoes & accessories: asistent/ka prodeje (plný úvazek - 40h/ týden)

Nejnovější módní trendy, dynamický prodejní koncept, originální image kampaň, pozitivní energií nabitý kontakt se zákazníky, příjemné  pracovní prostředí, přátelský až rodinný pracovní kolektiv táhnoucí za jeden provaz, flexibilní plánování směn a možnost kariérního růstu...

 to vše jsme my, ALDO. 

 Staň se právě ty novým členem našeho ALDO týmu. 

 Místo výkonu práce: Centrum Chodov Praha
 Mzdové podmínky až 24.500 Kč.
 + 100% příplatek za práci ve svátek
 + 50% sleva na Aldo produkty v rámci všech našich   prodejen v ČR a SR
 + 1x za sezónu firemní Aldo boty a doplněk zdarma
 + 1x za sezónu firemní oblečení dle vlastního výběru

 Nástup: ihned
Pokud Tě naše nabídka zaujala, neváhej nám poslat své CV. 

Těšíme se na Tebe. 

Petra Kociánová, e-mail: kocianova.petra@post.cz  

Datum uveřejnění: 25.5.2019

iStyle – ASISTENT/KA PRODEJE 

Společnost iStyle, přední Apple Premium Reseller ve střední a východní Evropě, nabízí kompletní řadu produktů Mac, iPad, iPod a iPhone, spolu s širokým portfoliem příslušenství.

MĚJ STYLE, PRACUJ PRO ISTYLE!

Jste Apple blázen nebo se jím chcete stát? Baví Vás svět nakousnutých jablek? Umíte v sobě probudit přátelskou komunikaci nebo snad „prodejní zvíře“? Nebojíte se, že Vás ta technologie pokouše, když na ni sáhnete? Už jste někdy něco prodali a byli jste v tom úspěšní?

Jaký je náš člověk?
- Je to profík! Absolutní! (To vystupování a komunikace nemálo dobré)
- Je zkušený prodejce (práce s lidmi ho baví)
- Nadřízený se na něj může spolehnout (je spolehlivý a samostatný)
- Chce na sobě pracovat a to tak, že neustále
- Chce být dobrý, lepší, NEJLEPŠÍ!
- Je světový (mluví minimálně anglicky - dobře)
- Dočte článek o novinkách až do konce a je schopný si jej i zapamatovat
- Nabízíme zaměstnání na 140 hodin měsíčně. Po zapracování možnost změnit na 160 hodin.

A co bude Váš denní chleba?
- Aby byl úspěch, musí se nejprve zákazník oslovit
- Aby se prodávalo, musí se zjistit, co zákazník chce a potřebuje
- Jelikož budete profíci, vyberete pro zákazníka to nejlepší
- Zákazníci nás milují, proto se k nám vrací a Vy se o ně musíte umět starat
- Taková ta prodejní omáčka (papírování, sklad, opečovávání prodejny...)

Proč máme (i)STYLE?
- Jsme přátelští. S námi se bavíte! (tykání, akce, párty, sporty, prostě všechno)
- Nejsme cestovky, u nás máte jistotu, že budeme mít zítra otevřeno (zázemí silné mezinárodní společnosti)
- MOTIVUJÍCÍ FINANCE (znáte to, přímá úměrnost: čím víc toho prodáte, tím víc peněz máte)
- Staňte se jablečným baronem (na co nemáte, to u nás můžete vyhrát nebo pořídit se super slevou)
- U nás budete růst! Vědomostně, osobně, kariérně (školení, osobní rozvoj a pro ty nejšikovnější i kariérní růst)

JAK NA TO?
Teď už prostě jen pošlete Váš strukturovaný životopis, k němu přiložte jednu pracovní selfie, napište krátký motivační čtení, pošlete nám to na job@istyle.cz ma plňte si své sny!
Těm nejlepším zavoláme a pozveme je.

Takže s kým z vás se uvidíme?
Váš iSTYLE – největší Apple Premium Reseller v České Republice. 

Datum uveřejnění: 17.5.2019

Retro JeanS : asistent/ka prodeje

pro naši prodejnu Retro JeanS hledáme kolegy na pozici asistent/ka prodeje

Co vás u nás čeká?
- komunikace se zákazníky
- prodej
- starost o úklid prodejny
- práce na pokladně

Požadujeme
Časovou flexibilitu 
Chuť se učit nové věci

Co vám můžeme nabídnout?
-Zajímavé benefity
-Zaměstnanecká sleva
-krátký dlouhý týden 

Nastup možný ihned 
 
Pokud vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis na retrochodov@retrojeans.com 

Datum uveřejnění: 16.5.2019

GANT :  Asistent/-ka prodeje

Jsme Vermont Holding a zastřešujeme prémiové značky oblečení a obuvi na území ČR, SR a HU. V současnosti se neustále rozrůstáme, a proto hledáme nové kolegy, kteří budou růst s námi!
Asistent/-ka prodeje GANT - Praha - NÁSTUPNÍ BONUS!

NÁSTUPNÍ BONUS
Po úspěšném absolvovaní pohovoru a zkušební doby od nás dostanete nástupní bonus až ve výšce 9.000 Kč, který bude vyplacený po zkušební době nejpozději do 6 měsíců od nástupu.

DOVOLENÁ VE ZKUŠEBNÍ DOBĚ

A pokud zvažujete, že nám pošlete svůj životopis, ale bojíte se o osud Vaší vysněné letní dovolené v případě nástupu? V naší firmě jsme chápaví a víme, jak je dovolená důležitá :-) Proto je to především na osobní domluvě.

Popis pozice:
- Asistent/-ka prodeje se aktivně podílí na prodeji zboží konečnému zákazníkovi, poskytuje odborné poradenství a služby zákaznického servisu, plní úkoly nadřízeného a je odpovědný za jejich plnění. Asistent/-ka prodeje provádí také příjem, kontrolu a reklamaci zboží a aktivně přistupuje ke zlepšení zákaznického servisu.
- Pokud se chcete spolu s námi rozvíjet a růst, pak jste ideálním kandidátem.
- Zajímá Vás, co se Ve Vermontu děje a jak to u nás vypadá? Bezva! Podívejte se na náš instagram @Zivotvevermontu

Co Vám nabízíme?
· Práci v přátelském kolektivu a rodinném prostředí
· Stylové zázemí a designové prostředí v obklopení krásného oblečení
· Kromě platového ohodnocení také zajímavé benefity, protože na našich značkách si vytvoříte závislost stejně jako my :-)
· Podporujeme kariérní růst a osobní vzdělávání

A proč pracovat u nás?

Jednoduše proto, že:
· Jste módní nadšenec a máte cit pro styl
· Prodej Vás baví
· Komunikace s lidmi Vám nedělá problém, případně se domluvíte také anglicky nebo rusky

Nástup: ihned, dohodou

Podmínky výběrového řízení:

Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií.
Všem uchazečům, kteří se přihlásí do výběrového řízení odpovíme v nejbližším možném termínu.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti GANT Central Europe, s.r.o., dáváte souhlas pro zpracování těchto dat v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání
Informace o pozici

Společnost    GANT
Adresa    Praha 
    Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou 
    Požadované jazyky: Čeština (Výborná) 
    Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování 
    Zařazeno: Prodej a obchod, Prodavač 
Typ pracovního poměru
    Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek 
Délka pracovního poměru
    Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou 
Typ smluvního vztahu
    Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva 
    Zadavatel: Zaměstnavatel 

VERMONT Holding a.s., Iveta Hegedüsová 

Datum uveřejnění: 8.5.2019

Intimissimi: prodejní asistent/ka na plný pracovní úvazek

Intimissimi je pro nás luxusní italskou módní značkou. Světem nádherného spodního prádla a rafinované módy.

Vnímáte to stejně? Pak vítejte!

Jmenuji se Anastasiya, jsem oblastní manažerka a pro naši prodejnu značky Intimissimi hledám prodejní asistenty/tky na plný pracovní úvazek.

S námi bude mít Vaše kariéra styl!

Profesionální zákaznický servis je pro nás klíčem k úspěchu. Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

    Jsme stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.
    Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.
    Uniformu si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.
    Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!
    Po zkušební době si s námi můžete začít užívat i výhod cafeterie – 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport, vzdělávání a kulturu!
    Nabízíme celkovou základní odměnu 21.500 Kč/měs. A s naším progresivním prémiovým systémem si můžete vydělat až 26.500 Kč/měs.
    A protože si svoje zaměstnance hýčkáme, poskytujeme jim zaměstnaneckou slevu na veškeré produkty značky Intimissimi!
    K tomu Vám ještě navíc přidáme slevu na produkty značky Calzedonia a Tezenis!

Zaujala jsem Vás?

V tom případě mi pošlete svůj životopis na adresu: anastasiya.sevastyanova@calzedonia.cz

Můžeme Vám totiž nabídnout ještě mnohem víc!

Datum uveřejnění: 7.5.2019

H&M: asistent/ka prodeje

Láká tě práce v módě, se skvělým týmem a v inspirativním, stále se měnícím prostředí? Přidej se k nám do H&M! POŠLI svůj životopis NYNÍ na: recruitment.cz@hm.com

Nabízíme:
- práci na HPP nebo částešný úvazek
- flexibilní pracovní dobu
- možnost kariérního růstu
- zaměstnaneckou slevu 25%
- speciální slevy pro zaměstnance
- dotovanou Multisport kartu
- stravenky v hodnotě 90 Kč

 
Datum uveřejnění: 25.4.2019
 

LE PREMIER: Nabídka dlouhodobé brigády

Sháníte dlouhodobou brigádu a milujete boty? Tak se nám ozvěte, Le Premier hledá svého čističe bot (ženy vítány). Všechno Vás naučíme, požadujeme jen zápal, flexibilitu a ideálně řidičský průkaz sk. B. Přečtěte si nás článek o čističích bot a pak třeba kontaktujte Honzu Handla, Loake Česká republika a Slovensko, na jan.handl@lepremier.cz 🙂

Datum uveřejnění: 10.4.2019

MARKS & SPENCER: Prodavač/ka na plný úvazek – oddělení potravin

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava a doplňování zboží.

Co od Vás požadujeme:

* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny 
* mzdu 23 500 Kč hrubého
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* 5 týdnú dovolené
* příjemný pracovní tým a prostředí 
* pravidelná interní školení
* možnost kariérního růstu


V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 22.3.2019