Měníme název – oslavte to s námi!

Oslavte s námi změnu jména z Centrum Chodov na Westfield Chodov! S dárky, speciálními nabídkami a živým vystoupením Clean Bandit zdarma ve čtvrtek 26. 9. 2019! 

Více informací k akci naleznete zde.

Těšíme se na Vás!

_________________________________________________________________________________________________

Tisková zpráva z 26. června 2019

Prvním centrem značky Westfield v České republice bude Centrum Chodov


Unibail-Rodamco-Westfield uvádí na evropský trh značku Westfield. Dnes skupina oficiálně oznámila jména prvních deseti „vlajkových“ nákupních center a dvou projektů ve fázi přípravy, které od září 2019 ponesou název Westfield.

Skupina Unibail-Rodamco-Westfield vznikla v roce 2018, kdy společnost Unibail-Rodamco koupila společnost Westfield. Při této příležitosti koncern představil značku Westfield v kontinentální Evropě.

Prvních deset evropských center, která značku Westfiled ponesou od září 2019 nově ve svém názvu, jsou tato:

sedm center ve Francii – Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart a Westfield Rosny 2 v Paříži a okolí a Westfield Euralille v Lille –, jedno ve Švédsku – Westfield Mall of Scandinavia ve Stockholmu –, jedno v ČR – Westfield Chodov v Praze – a jedno v Polsku – Westfield Arkadia ve Varšavě. Dvěma novými projekty, které po dokončení také ponesou značku Westfield, jsou Westfield Mall of the Netherlands nedaleko Haagu a Westfield Hamburg v Německu.

Všechna tato centra mají mnoho společného: jde o vyhlášené, skvěle umístěné a snadno přístupné destinace s výraznými architektonickými a designovými prvky. Nabízejí optimální kombinaci obchodů a prvotřídních služeb s vysokým potenciálem uspokojovat veškeré nároky na kvalitní zážitek a emoční prožitek z návštěvy centra. Nabízejí současně jedinečné zábavní akce, eventy i CSR aktivity.

Značka Westfield je jedinou B2B a B2C značkou, která sdružuje maloobchodní, volnočasové, zábavní a gastronomické podniky pod jednou střechou. V současné době je již etablovanou, ikonickou značkou center jako jsou Westfield London a Westfield Stratford City v Londýně, Westfield Century City a Westfield UTC v Kalifornii nebo Westfield World Trade Center v New Yorku.

Značka Westfield je vyhlášená tím, že poskytuje svým návštěvníkům zážitky vynikající ve všech ohledech, od opravdu širokého spektra obchodů pro koncové zákazníky včetně vysoce kvalitních služeb až po koncerty a jiné zábavní akce. Vzhledem k současnému trendu, který se projevuje stoupajícím počtem zákazníků toužících po komplexním zážitku z vlastního, „fyzického“ nakupování, je právě teď nejlepší doba představit a uvést na trh značku Westfield ve vlajkových destinacích skupiny Unibail-Rodamco-Westfield.

Marketingová a reklamní kampaň na podporu uvedení značky Westfield na všechny zmiňované trhy bude spuštěna v září 2019, a to s využitím televize, printu i sociálních médií.

Christophe Cuvillier, CEO skupiny Unibail-Rodamco-Westfield prohlásil: „Uvedení Westfieldu, jako jediné značky svého druhu s celosvětovou působností, zvýší hodnotu a upevní postavení našich destinací v celé kontinentální Evropě. S podporou globálních marketingových kampaní se tato nákupní centra stanou dějišti velkolepých zábavních akcí, s nesmírným přínosem nakupujícím návštěvníkům a možností pro světové prodejce prezentovat a prodávat své zboží na nových trzích.

Další rozšiřování působnosti značky Westfield bude následně pokračovat v letech 2020 a 2021.

Výjimečná příležitost pro retailery
Díky umístění v dynamických velkoměstech poskytuje Westfield mezinárodním retailerům možnost prodávat své zboží ve Velké Británii, ve Spojených státech i v kontinentální Evropě. Centra Westfield nabízejí ideální prostředí umožňující značkám navázat a budovat vztah se zákazníky.

Vynikající služby a akce pro návštěvníky

Eventy jsou specialitou center Westfield. Přední světoví interpreti jako Lady Gaga, Rita Ora, Rihanna nebo John Legend již měli svá vystoupení v centrech skupiny Westfield v USA i Velké Británii. V uplynulých letech zde proběhly také evropské premiéry filmů jako „Louskáček a čtyři říše“, „Iron Man 2“ či „Avengers: Age of Ultron“. V celé Evropě budou organizovány akce nejen na oslavu uvedení značky Westfield na tomto trhu, ale i následně po spuštění celého projektu.

Westfield pro místní komunity
Jedním z výrazných rysů značky Westfield je silné pouto mezi centry a místními komunitami. Ve Francii, Švédsku, Polsku nebo Česku si centra skupiny vybudovala silné vazby na svá konkrétní prostředí, trvající v některých případech již celá desetiletí. Mnohá z center se například účastní iniciativ jako URW for Jobs a v nedávné době skupina URW uspořádala svůj první Komunitní den, při němž se všechna centra spojila s místními sdruženími v každé z 12 zemí, kde působí. Uvedení značky Westfield v kontinentální Evropě posílí již tak silné vztahy s místními komunitami.

Další události