Chtěli byste pracovat v největším obchodním centru v Praze i celé České republice? Zde najdete pravidelně aktualizovaný seznam volných pracovních míst obchodů, restaurací i služeb obchodního Centra Chodov.

Zasláním Vašich osobních údajů na níže uvedené kontakty pro získání práce, dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů. Společnost CENTRUM CHODOV, a.s. pouze poskytuje prostor na této stránce pro přímou inzerci volných pozic nájemců a nezodpovídá za správnost uvedených údajů. Uvedené kontakty jsou poskytnuté nájemci a nemají žádnou souvislost s CENTRUM CHODOV, a.s.

Práce v nákupním centru

Zájemci o práci v Centru Chodov mohou sledovat aktuální seznam volných pracovních míst na tomto spolupracujícím portále.
www.pracevnakupnimcentru.cz

ALO jewelry: SALES PROFESSIONAL

Jsme česko-slovenská klenotnická společnost, zabývající se vlastní výrobou luxusních šperků. Jsme na trhu již více než 20 let a za tuto dobu jsme získali prestižní postavení nejen na našem trhu, ale i v zahraničí. Vyrábíme a prodáváme luxusní nejen diamantové šperky té nejvyšší kvality. Do naší rodiny ALO v současnosti paří tři značky: Alo diamonds, ALOve a HALADA.
 Láká vás svět luxusu a diamantových šperků? 
Rád/a byste pracoval/a v příjemném, voňavém, kultivovaném a decentním prostředí plném nádherných třpytivých klenotů? Do našeho týmu hledáme
SALES PROFESSIONAL
na ……….. butik ALO diamonds.
Vaší každodenní činností bude prodej a prezentace překrásných diamantových šperků a komunikace s klienty. Můžete uplatnit svou kreativitu a vkus, protože spolu s klienty budete vybírat ty nejvhodnější šperky. S klienty se budete potkávat i na celé řadě eventů, na jejichž pořádání se budete spolupodílet a celkově s nimi budete rozvíjet dlouhodobý obchodní vztah.

Budeme si rozumět, když…
jste příjemný/á a milý/á ke klientům i kolegům v týmu
jste velmi pracovitý/á a chcete si vydělat
jste ochotný/á pracovat i o víkendech 
poskytnete reference od předchozího zaměstnavatele 
máte čistý trestní rejstřík

Co Vám můžeme nabídnout…
stanete se obchodníkem – profesionálem
budete součástí přátelského týmu
práci v nádherném, luxusním prostředí ve stabilní česko-slovenské společnosti
možnost kreativně se podílet na chodu butiku
velmi motivační platové podmínky, zaručený pevný plat plus provize na základě obratu
možnost karierního růstu
pravidelné odborné interní školení (produktové a prodejní)
atraktivní slevy na šperky
stravenky, příspěvek na sport a relaxaci  
občerstvení na pracovišti
možnost nástupu ihned nebo dohodou

Pokud vás tedy láká nastartovat kariéru v oblasti diamantových šperků, zašlete nám Váš životopis s fotografií. 
Datum uveřejnění: 18.8.2019

ALOve: SALES PROFESSIONAL

Nový brand ALOve je značka pro ty, kteří začínají objevovat svět diamantů. Jedná se o sesterskou značku Alo diamonds české klenotnické společnosti, která se zabývá výrobou a prodejem zlatých šperků s diamanty. Jsme tým výjimečných lidí, kteří se navzájem inspirují a motivují k dosažení společných cílů. Chceš se k nám přidat? Do našeho stále se rozrůstajícího týmu hledáme nového kolegu/kolegyni.  
SALES PROFESSIONAL

Čím se můžete pochlubit…
zkušenosti v podobné pozici
schopnost budovat vztahy se zákazníkem prostřednictvím nabízeného servisu
odpovědnost za prodejní výsledky
výborné komunikační schopnosti
ochota učit se a pravidelně se vzdělávat
anglický jazyk výhodou

Co Vám můžeme nabídnout…
práci v luxusním prostředí ve stabilní česko-slovenské společnosti
možnost kreativně se podílet na chodu butiku
velmi motivační platové podmínky, zaručený pevný plat plus provize na základě obratu
možnost karierního růstu
pravidelné odborné interní školení (produktové a prodejní)
atraktivní slevy na šperky
stravenky, příspěvek na sport a relaxaci  
občerstvení na pracovišti
možnost nástupu ihned nebo dohodou

Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám váš životopis s fotografií prostřednictvím odpovědního formuláře. Těšíme se na vás!

Datum uveřejnění: 18.8.2019

LILOU: Asistent prodeje

Popis pozice:

Profesionální prodej výrobků
Péče o pořádek a expozici
Účast při inventarizacích
Vyhotovování uměleckých rytin na špercích
Vázání náramků

Požadavky:
Elán a predispozice k práci se zákazníky
Výborné vystupování a komunikativnost
Flexibilita
Zkušenost z prodeje a obsluhy zákazníka výhodou
Zručnost a umělecký cit výhodou

Nabízíme:
Práci v moderní, rychle se rozvíjející firmě
Možnost profesního růstu
Pružnou pracovní dobu
Finanční ohodnocení 23 000 – 25 000 Kč

CV a motivační dopis zasílejte prosím na: p.svobodova@lilou.cz
Životopisy uchazečů, které nebyly využity v daném výběrovém řízení, jsou přechovávány po dobu 10 měsíců na potřeby dalších výběrových řízení. Po tomto období jsou odstraňovány. Osobní údaje uchazečů nejsou zpracovávány k žádným jiným účelům. Přihlášky nezasíláme zpět. Kontaktujeme výhradně vybrané uchazeče. 
Uchazeče, kteří mají zájem se účastnit dalších podobných výběrových řízení prosíme o uvedení na svém životopise následujícího textu: 
„Souhlasím se zpracováním mých osobních údajů obsažených v životopise pro potřeby současného a budoucích výběrových řízení.”
Vzhledem k četným podvodům a falešným pracovním inzerátům připomínáme a zdůrazňujeme, že žádný zaměstnavatel v žadném kole výběrového řízení nevyžaduje žádné poplatky ani xerokopie občanského průkazu.   

 

Datum uveřejnění: 15.8.2019

LINDEX: Sales Assistanta/Assistantku na zkrácený úvazek (10/15/20/25/30hodin týdně)

Nabízíme:
- Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou, přátelskou)
- Skvělou módu (pro zaměstnance samozřejmě se slevou)
- Možnost kariérně růst (80% našich Store Managerů jsou bývalí prodavači)
- Jistotu stálého zaměstnání
- Odpovídající plat
- Možnost účastnit se zajímavých projektů v Čechách i v zahraničí
- Příspěvek na stravování a angličtinu
- Smlouvu na dobu neurčitou
- Zajímavá školení
- Bonusy z tržeb

A koho hledáme? Nepotřebujeme mnohaleté praxe na obdobných pozicích a ani SŠ vzdělání. Hledáme někoho, kdo má rád módu, rád se učí novým věcem, baví ho potkávat se s lidmi a zákaznický servis. Našimi Sales Assistanty jsou mladí lidé těsně po škole, stejně jako maminky po mateřské, ale i lidé s dlouholetou praxí. Věříme totiž tomu, že naším Sales Assistantem může být kdokoli, kdo má nadšení, drive, chuť a nebojí se nových věcí.

Zaujali jsme Vás? To máme radost! Pošlete svůj životopis na: store.manager682@lindex.com

Datum uveřejnění: 7.8.2019

BUTLERS: ZÁSTUPCE/KYNĚ VEDOUCÍ V PRODEJNĚ BUTLERS – OC CHODOV

KOHO HLEDÁME:
- Baví tě komunikovat a máš rád/a lidi? Jsi pozitivní a rád/a se zasměješ? Máš chuť do práce a chuť vidět za sebou výsledky? Baví tě rozhodovat a řešit složité situace?
PAK MI POŠLI SVŮJ ŽIVOTOPIS na email: hana.prochazkova@butlers.cz
- Nemusíš mít zkušenost s vedením lidí, ale očekáváme spolehlivost, organizovanost, samostatnost, důslednost, příjemné vystupování a schopnost komunikovat s lidmi (jak kolegy, tak zákazníky) a práci s počítačem.
CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT:
- Zodpovídat za prodejnu a vést lidi v nepřítomnosti vedoucího prodejny.
- Zodpovídat za plnění cílů a přicházet s iniciativami pro zvýšení prodejů a celkové efektivity prodejny.
- Zodpovídat za merchandising a vybrané provozní odpovědnosti na prodejně.
- Pečovat o zákazníky, nabízet a prodávat jim naše zboží.
- Vystupovat aktivně a plnit specifické úkoly pro bezproblémový chod prodejny.
- Pečovat o prodejnu.
- Zjišťovat a předávat zpětnou vazbu.
- Reprezentovat značku Butlers.
CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT:
- Plný pracovní úvazek se smlouvou na dobu neurčitou.
- Konkurenční plat a motivující, jasné a přehledně nastavené bonusy.
- Zaměstnanecké slevy na naše produkty.
- Stravenky.
- Možnost získat zkušenosti s řízením lidí, postup na vedoucí prodejny, regionálního manažera nebo se můžeš rozhodnout pro změnu kariéry a pracovat v našem E-shopu.
- Jistotu dobře zavedené firmy na českém trhu, která se bude i nadále rozvíjet.
- Zaškolení a práci pod vedením zkušených lidí.
- Profesionální a přátelskou atmosféru menší firmy.
- Možnost realizovat své kreativní nápady a naučit se spoustu nových věcí, např. nám můžeš pomoci s otevřením nových prodejen.

TĚŠÍME SE NA TVŮJ ŽIVOTOPIS!

 

 

Datum uveřejnění: 29.7.2019

BUTLERS: ASISTENT PRODEJE BUTLERS – OC CHODOV

KOHO HLEDÁME
Kolegyni nebo kolegu na naši prodejnu v OC CHODOV.
Baví tě komunikovat, máš rád/a lidi, rád/a se zasměješ?
Máš kolem sebe rád/a pěkné věci?
Máš chuť pracovat a hledáš práci v příjemném prostředí, kde je přátelská atmosféra?
PAK NÁM POŠLI SVŮJ ŽIVOTOPIS na email: hana.prochazkova@butlers.cz
Co u nás budeš dělat:
Aktivně komunikovat se zákazníky a nabízet naše produkty.
Hledat ta nejlepší a nejvhodnější řešení pro zákazníky. Budeš se jim snažit poradit, pomoci s výběrem a poskytovat informace o BUTLERS produktech.
Doplňovat zboží, připravovat zboží k prodeji, pracovat se skladem či provádět inventury.
Připravovat, dekorovat prodejnu a pečovat o ni.
Přicházet s novými nápady k dekoraci a designu prodejny a pomáhat je realizovat.
Dosahovat prodejních cílů a reprezentovat značku BUTLERS.
Co ti můžeme nabídnout:
Plný pracovní úvazek se smlouvou na dobu neurčitou.
Konkurenční plat a motivující, jasné a přehledně nastavené bonusy.
Velmi vstřícný přístup při plánování směn.
Zaměstnanecké slevy na naše produkty.
Stravenky.
Výborný kolektiv.
Možnost postupu na zástupce vedoucí, vedoucí prodejny, regionálního manažera nebo se můžeš rozhodnout pro změnu kariéry a pracovat v našem E-shopu.
Jistotu dobře zavedené firmy na českém trhu, která se bude i nadále rozvíjet.
Zaškolení a práci pod vedením zkušených lidí.
Profesionální a přátelskou atmosféru menší firmy.
Možnost realizovat své kreativní nápady a naučit se spoustu nových věcí, např. nám můžeš pomoci s otevřením nových prodejen.
TĚŠÍME SE NA TVŮJ ŽIVOTOPIS!

Datum uveřejnění: 29.7.2019

BUTLERS: ASISTENT PRODEJE BUTLERS – BRIGÁDA OC CHODOV

KOHO HLEDÁME
Kolegyni nebo kolegu na naši prodejnu v OC CHODOV.
Baví tě komunikovat, máš rád/a lidi, rád/a se zasměješ?
Baví tě vybírat doplňky a dekorace?
Máš chuť pracovat a hledáš práci v příjemném prostředí, kde je přátelská atmosféra?
PAK NÁM POŠLI SVŮJ ŽIVOTOPIS na email: hana.prochazkova@butlers.cz
Co u nás budeš dělat:
Aktivně komunikovat se zákazníky a nabízet naše produkty.
Hledat ta nejlepší a nejvhodnější řešení pro zákazníky. Budeš se jim snažit poradit, pomoci s výběrem a poskytovat informace o BUTLERS produktech.
Doplňovat zboží, připravovat zboží k prodeji, pracovat se skladem či provádět inventury.
Připravovat, dekorovat prodejnu a pečovat o ni.
Přicházet s novými nápady k dekoraci a designu prodejny a pomáhat je realizovat.
Dosahovat prodejních cílů a reprezentovat značku BUTLERS.
Co ti můžeme nabídnout:
Dohodu o provedení práce či pracovní činnosti.
Nástup ihned, možnost dlouhodobé spolupráce.
Možnost naučit se nové věci.
Časová flexibilita.
Mladý a příjemný kolektiv.
V případě vzájemné spokojenosti možnost pracovní smlouvy na dobu neurčitou.
TĚŠÍME SE NA TVŮJ ŽIVOTOPIS!

 
Datum uveřejnění: 29.7.2019

APART: Asistent/ka prodeje do našeho klenotnictví 

Společnost APART Czech Republic s.r.o. hledá v Praze ambiciózní a odpovědné osoby pro pozici asistent/ka prodeje.

Požadujeme:
praxe v oblasti maloobchodu,
profesionální poctivost, pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, loajalita,
časová flexibilita,
práce na PC – pokladna,
schopnost pracovat v týmu,
pozitivní a příjemný přístup ke klientům, komunikativnost, snadné navázání kontaktů,
ochota se učit novým věcem a pravidelně se vzdělávat,
čistý trestní rejstřík.

Nabízíme:
přátelské pracovní prostředí,
propracovaný systém školení a dalšího vzdělávání,
možnost profesního rozvoje v rostoucí společnosti,
stravenky,
zaměstnaneckou slevu,
pracovní smlouvu,
nástup možný ihned.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš životopis s fotografií.
Kontakt: jsafarikova@presence.cz
Tel.: 601 380 332

 
Datum uveřejnění: 25.7.2019

DORMEO HOME: Prodejní asistent/ka 

Staňte se členem týmu Studio Moderna, který nabízí široké spektrum produktů ve 20 zemích.

STUDIO MODERNA s.r.o.
hledá kandidáta na pozici: Prodejní asistent/ka Praha 4 - centrum Chodov

Hledáme týmového hráče, který se nadšeně zajímá o maloobchodní prodej a chce se aktivně učit. Spolu s týmem budeš v každé situaci a při každé činnosti v obchodě myslet především na naše zákazníky.

Do naší prodejny v Praze hledáme šikovnou kolegyni, nebo kolegu na pozici Odborný prodejce.

Odborný prodejce je člověk, který je profesionálem ve svém oboru a umí klientovi udělat z nákupu zážitek.

Jaká bude náplň práce:
- aktivní prodej s úsměvem a následně buduješ vztahy se zákazníkem
- poradíš zákazníkovi při výběru zboží a poskytneš mu potřebné informace
- znalost snadného pokladní systému
- podílení se na různých promo akcích pro naše zákazníky 
- týmová spolupráce k dosažení zadaných cílů

Co můžete očekávat:
- práci na hlavní pracovní poměr
- zaškolení zkušenými kolegy
- dlouhodobou práci ve stabilní mezinárodní společnosti
- domácí a přátelskou atmosféru
- motivující a transparentní systém odměn a benefitů

A co se vám bude určitě líbit:
- flexibilní pracovní dobu
- příplatky za soboty, neděle a svátky
- výrazné zaměstnanecké slevy 30% - 70% na naše produkty
- stravenky v hodnotě 105 Kč již ve zkušební době
- teambuildingy
- přátelský tým, ve kterém se budete cítit dobře

Jak poznáte, že ste tím správným prodejcem?
- zkušenosti s prodejem 
- ochota neustále se vzdělávat 
- uživatelská znalost práce s PC 
- vstřícnou povahu, pečlivost a trpělivost
- komunikativnost, profesionální a empatický přístup k zákazníkovi
- praxe na obdobné pozici výhodou
- trestní bezúhonnost

Nástup ihned!

Informace o pozici
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat: 20 000 – 32 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce
Zařazeno: Prodej a obchod, Pokladní, Prodavač
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek ,poloviční úvazek
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Datum uveřejnění: 10.7.2019

MARKS AND SPENCER: Visual Merchandiser Specialist 

Jsme známá britská značka, která se pohybuje na trhu módy a dobrého jídla už neuvěřitelných 130 let. Základem naší důvěryhodnosti a stability je ohleduplný přístup ke světu kolem nás. Dáváme si záležet, abychom zákazníkům přinášeli nadčasovou módu, která se neomrzí a výborné potraviny pro opravdové gurmány.

Baví Vás móda a máte přehled o současných trendech?
Umíte v módě inspirovat lidi kolem Vás?
Chcete pracovat v týmu, kde jsou vztahy založeny na důvěře a respektu?
Pak hledáme právě Vás!

Budete zodpovědný/á za celkový vzhled prodejní plochy s ohledem na atraktivitu a prodejnost zboží. Budete pravidelně realizovat změny prodejní plochy, dodržovat vizuální standardy a podporovat tým prodejny ve správné prezentaci zboží.

Co od Vás očekáváme:
- zkušenost na obdobné pozici nebo v prodeji módy
- smysl pro styling a znalost módních trendů
- komerční myšlení
- schopnost delegovat práci a stanovovat priority
- fyzickou odolnost

Co Vám nabízíme:
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- nástupní mzdu 27 000 - 28 000 Kč hrubého (a další pravidelný mzdový růst)
- 5 týdnů dovolené
- dobře nastavený systém zapracování v nové roli (4 týdny)
- možnost kariérního postupu
- zaměstnaneckou slevu na naše zboží a další benefity
- nástup – ihned nebo dohodou

Chcete pracovat pro značku, na kterou můžete být hrdí? Řekněte ano M&S!

V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 3.7.2019

 

TCHIBO: Prodejce

Každý týden velká nabídka atraktivního spotřebního zboží, prvotřídní druhy pražené kávy Tchibo a k tomu šálek čerstvé kávy...servírovaný s úsměvem...to je náš svět!
Chcete se naučit připravovat kávu? Chcete být kávovým expertem? Rádi komunikujete se zákazníky? Chcete být součástí týmu, ke kterému se opakovaně vrací spokojení zákazníci? 
Pak je tu Tchibo.

Jak vypadá náš pracovní den? 
Chceme, aby se u nás zákazníci cítili dobře a rádi se vraceli. Proto většinu času trávíme na prodejní ploše právě s nimi. Pomáháme s výběrem, s velikostí, se zkoušením. K tomu patří práce se zbožím, které je potřeba vybalit, vystavit, doplnit.
Zákazníkům zvládneme připravit kávu nebo poradit s výběrem kávy domů.

Koho to u nás bude bavit?
Každého, kdo rád komunikuje se zákazníky.
Každého, kdo se nezalekne výzev nebo zaškobrtnutí, ale bude je chtít překonávat.
Každého, kdo se nechce v práci nudit a baví ho svižná práce.
Každého, kdo má chuť posouvat se dál.

Na co se můžete těšit?
Na vůni kávy všude kolem vás.
Na skvělé kolegy, rodinné prostředí. Pracujeme jako tým. 
Na volné dny v týdnu i o víkendu – pracujeme převážně dlouhé směny 2-3 dny za sebou a po nich si zaslouženě odpočineme.

Závěrem
Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte a zašlete svůj životopis na email kariera@tchibo.cz. Rádi se s vámi spojíme.
Tým Tchibo

Datum uveřejnění: 2.7.2019
   

Calzedonia: Prodejní asistent/ka

Calzedonia je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Světem luxusního punčochového zboží a nádherných plavek! Vnímáte to stejně? Pak vítejte mezi Calzedonia nadšenci!

Jmenuji se Adriana a pro naši prodejnu značky Calzedonia v Praze v OC Chodov hledám prodejní asistenty/tky na plný pracovní úvazek.

S námi bude mít Vaše kariéra styl!

Svědomitá péče o zákazníka je pro nás klíčem k úspěchu! Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

Jsme stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.
Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem a příležitost k profesnímu růstu není jen frází, která dobře vypadá v inzerátu.
Uniformu si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.
Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!
Po zkušební době si s námi můžete začít užívat i výhod cafeterie – 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport, vzdělávání a kulturu!

Nabízíme celkovou základní odměnu 21.500,– Kč/měs. A s naším progresivním prémiovým systémem si můžete vydělat až 26.500,– Kč/měs.
Chcete víc?

Líbila by se Vám například zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Calzedonia?
A k tomu navíc přidáme slevu na produkty značky Intimissimi a Tezenis!
Zaujala jsem Vás?
Pošlete mi svůj životopis na adresu: monika.brejlova@calzedonia.cz.

Calzedonia Vám totiž může nabídnout ještě mnohem víc!

Datum uveřejnění: 7.5.2019
 

ALDO shoes & accessories: asistent/ka prodeje (plný úvazek - 40h/ týden)

Nejnovější módní trendy, dynamický prodejní koncept, originální image kampaň, pozitivní energií nabitý kontakt se zákazníky, příjemné  pracovní prostředí, přátelský až rodinný pracovní kolektiv táhnoucí za jeden provaz, flexibilní plánování směn a možnost kariérního růstu...

 to vše jsme my, ALDO. 

 Staň se právě ty novým členem našeho ALDO týmu. 

 Místo výkonu práce: Centrum Chodov Praha
 Mzdové podmínky až 24.500 Kč.
 + 100% příplatek za práci ve svátek
 + 50% sleva na Aldo produkty v rámci všech našich   prodejen v ČR a SR
 + 1x za sezónu firemní Aldo boty a doplněk zdarma
 + 1x za sezónu firemní oblečení dle vlastního výběru

 Nástup: ihned
Pokud Tě naše nabídka zaujala, neváhej nám poslat své CV. 

Těšíme se na Tebe. 

Petra Kociánová, e-mail: kocianova.petra@post.cz  

Datum uveřejnění: 25.5.2019

iStyle – ASISTENT/KA PRODEJE 

Společnost iStyle, přední Apple Premium Reseller ve střední a východní Evropě, nabízí kompletní řadu produktů Mac, iPad, iPod a iPhone, spolu s širokým portfoliem příslušenství.

MĚJ STYLE, PRACUJ PRO ISTYLE!

Jste Apple blázen nebo se jím chcete stát? Baví Vás svět nakousnutých jablek? Umíte v sobě probudit přátelskou komunikaci nebo snad „prodejní zvíře“? Nebojíte se, že Vás ta technologie pokouše, když na ni sáhnete? Už jste někdy něco prodali a byli jste v tom úspěšní?

Jaký je náš člověk?
- Je to profík! Absolutní! (To vystupování a komunikace nemálo dobré)
- Je zkušený prodejce (práce s lidmi ho baví)
- Nadřízený se na něj může spolehnout (je spolehlivý a samostatný)
- Chce na sobě pracovat a to tak, že neustále
- Chce být dobrý, lepší, NEJLEPŠÍ!
- Je světový (mluví minimálně anglicky - dobře)
- Dočte článek o novinkách až do konce a je schopný si jej i zapamatovat
- Nabízíme zaměstnání na 140 hodin měsíčně. Po zapracování možnost změnit na 160 hodin.

A co bude Váš denní chleba?
- Aby byl úspěch, musí se nejprve zákazník oslovit
- Aby se prodávalo, musí se zjistit, co zákazník chce a potřebuje
- Jelikož budete profíci, vyberete pro zákazníka to nejlepší
- Zákazníci nás milují, proto se k nám vrací a Vy se o ně musíte umět starat
- Taková ta prodejní omáčka (papírování, sklad, opečovávání prodejny...)

Proč máme (i)STYLE?
- Jsme přátelští. S námi se bavíte! (tykání, akce, párty, sporty, prostě všechno)
- Nejsme cestovky, u nás máte jistotu, že budeme mít zítra otevřeno (zázemí silné mezinárodní společnosti)
- MOTIVUJÍCÍ FINANCE (znáte to, přímá úměrnost: čím víc toho prodáte, tím víc peněz máte)
- Staňte se jablečným baronem (na co nemáte, to u nás můžete vyhrát nebo pořídit se super slevou)
- U nás budete růst! Vědomostně, osobně, kariérně (školení, osobní rozvoj a pro ty nejšikovnější i kariérní růst)

JAK NA TO?
Teď už prostě jen pošlete Váš strukturovaný životopis, k němu přiložte jednu pracovní selfie, napište krátký motivační čtení, pošlete nám to na job@istyle.cz ma plňte si své sny!
Těm nejlepším zavoláme a pozveme je.

Takže s kým z vás se uvidíme?
Váš iSTYLE – největší Apple Premium Reseller v České Republice. 

Datum uveřejnění: 17.5.2019

Retro JeanS : asistent/ka prodeje

pro naši prodejnu Retro JeanS hledáme kolegy na pozici asistent/ka prodeje

Co vás u nás čeká?
- komunikace se zákazníky
- prodej
- starost o úklid prodejny
- práce na pokladně

Požadujeme
Časovou flexibilitu 
Chuť se učit nové věci

Co vám můžeme nabídnout?
-Zajímavé benefity
-Zaměstnanecká sleva
-krátký dlouhý týden 

Nastup možný ihned 
 
Pokud vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis na retrochodov@retrojeans.com 

Datum uveřejnění: 16.5.2019

GANT :  Asistent/-ka prodeje

Jsme Vermont Holding a zastřešujeme prémiové značky oblečení a obuvi na území ČR, SR a HU. V současnosti se neustále rozrůstáme, a proto hledáme nové kolegy, kteří budou růst s námi!
Asistent/-ka prodeje GANT - Praha - NÁSTUPNÍ BONUS!

NÁSTUPNÍ BONUS
Po úspěšném absolvovaní pohovoru a zkušební doby od nás dostanete nástupní bonus až ve výšce 9.000 Kč, který bude vyplacený po zkušební době nejpozději do 6 měsíců od nástupu.

DOVOLENÁ VE ZKUŠEBNÍ DOBĚ

A pokud zvažujete, že nám pošlete svůj životopis, ale bojíte se o osud Vaší vysněné letní dovolené v případě nástupu? V naší firmě jsme chápaví a víme, jak je dovolená důležitá :-) Proto je to především na osobní domluvě.

Popis pozice:
- Asistent/-ka prodeje se aktivně podílí na prodeji zboží konečnému zákazníkovi, poskytuje odborné poradenství a služby zákaznického servisu, plní úkoly nadřízeného a je odpovědný za jejich plnění. Asistent/-ka prodeje provádí také příjem, kontrolu a reklamaci zboží a aktivně přistupuje ke zlepšení zákaznického servisu.
- Pokud se chcete spolu s námi rozvíjet a růst, pak jste ideálním kandidátem.
- Zajímá Vás, co se Ve Vermontu děje a jak to u nás vypadá? Bezva! Podívejte se na náš instagram @Zivotvevermontu

Co Vám nabízíme?
· Práci v přátelském kolektivu a rodinném prostředí
· Stylové zázemí a designové prostředí v obklopení krásného oblečení
· Kromě platového ohodnocení také zajímavé benefity, protože na našich značkách si vytvoříte závislost stejně jako my :-)
· Podporujeme kariérní růst a osobní vzdělávání

A proč pracovat u nás?

Jednoduše proto, že:
· Jste módní nadšenec a máte cit pro styl
· Prodej Vás baví
· Komunikace s lidmi Vám nedělá problém, případně se domluvíte také anglicky nebo rusky

Nástup: ihned, dohodou

Podmínky výběrového řízení:

Pokud máte zájem o tuto pracovní pozici, zašlete nám strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií.
Všem uchazečům, kteří se přihlásí do výběrového řízení odpovíme v nejbližším možném termínu.
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti GANT Central Europe, s.r.o., dáváte souhlas pro zpracování těchto dat v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání
Informace o pozici

Společnost    GANT
Adresa    Praha 
    Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou 
    Požadované jazyky: Čeština (Výborná) 
    Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování 
    Zařazeno: Prodej a obchod, Prodavač 
Typ pracovního poměru
    Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek 
Délka pracovního poměru
    Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou 
Typ smluvního vztahu
    Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva 
    Zadavatel: Zaměstnavatel 

VERMONT Holding a.s., Iveta Hegedüsová 

Datum uveřejnění: 8.5.2019

Intimissimi: prodejní asistent/ka na plný pracovní úvazek

Intimissimi je pro nás luxusní italskou módní značkou. Světem nádherného spodního prádla a rafinované módy.

Vnímáte to stejně? Pak vítejte!

Jmenuji se Anastasiya, jsem oblastní manažerka a pro naši prodejnu značky Intimissimi hledám prodejní asistenty/tky na plný pracovní úvazek.

S námi bude mít Vaše kariéra styl!

Profesionální zákaznický servis je pro nás klíčem k úspěchu. Máte zkušenosti s prodejem, nadšení pro práci v obchodě, příjemné vystupování a upřímný úsměv? Tak to jste náš/naše!

A proč byste měl/a pracovat právě pro nás? Co nás odlišuje od jiných zaměstnavatelů?

    Jsme stabilní úspěšná společnost, jejíž produkty si zamilovaly miliony klientů po celém světě.
    Vstřícné pracovní prostředí u nás není jen prázdným pojmem.
    Uniformu si vyberete dle svého vkusu a preferencí ze sortimentu naší značky.
    Nemusíte si dělat starosti s náklady na obědy, dostanete od nás stravenky plně hrazené naší společností v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den, tj. průměrně 2000 Kč čistého měsíčně ke mzdě!
    Po zkušební době si s námi můžete začít užívat i výhod cafeterie – 600 Kč čistého měsíčně na zdraví, volný čas, sport, vzdělávání a kulturu!
    Nabízíme celkovou základní odměnu 21.500 Kč/měs. A s naším progresivním prémiovým systémem si můžete vydělat až 26.500 Kč/měs.
    A protože si svoje zaměstnance hýčkáme, poskytujeme jim zaměstnaneckou slevu na veškeré produkty značky Intimissimi!
    K tomu Vám ještě navíc přidáme slevu na produkty značky Calzedonia a Tezenis!

Zaujala jsem Vás?

V tom případě mi pošlete svůj životopis na adresu: anastasiya.sevastyanova@calzedonia.cz

Můžeme Vám totiž nabídnout ještě mnohem víc!

Datum uveřejnění: 7.5.2019

H&M: asistent/ka prodeje

Láká tě práce v módě, se skvělým týmem a v inspirativním, stále se měnícím prostředí? Přidej se k nám do H&M! POŠLI svůj životopis NYNÍ na: recruitment.cz@hm.com

Nabízíme:
- práci na HPP nebo částešný úvazek
- flexibilní pracovní dobu
- možnost kariérního růstu
- zaměstnaneckou slevu 25%
- speciální slevy pro zaměstnance
- dotovanou Multisport kartu
- stravenky v hodnotě 90 Kč

 
Datum uveřejnění: 25.4.2019
 

LE PREMIER: Nabídka dlouhodobé brigády

Sháníte dlouhodobou brigádu a milujete boty? Tak se nám ozvěte, Le Premier hledá svého čističe bot (ženy vítány). Všechno Vás naučíme, požadujeme jen zápal, flexibilitu a ideálně řidičský průkaz sk. B. Přečtěte si nás článek o čističích bot a pak třeba kontaktujte Honzu Handla, Loake Česká republika a Slovensko, na jan.handl@lepremier.cz 🙂

Datum uveřejnění: 10.4.2019

MARKS & SPENCER: Prodavač/ka na plný úvazek – oddělení potravin

Do našeho týmu přijmeme prodavače/ky, které baví prodej, poradenství a chtějí našim zákazníkům poskytovat co nejlepší zážitek z nákupu. Důležitou součástí práce je také starost o vzhled prodejny, její pravidelná úprava a doplňování zboží.

Co od Vás požadujeme:

* aktivní a přátelský přístup k zákazníkům
* komunikativnost
* spolehlivost
* ochotu pracovat na směny a o víkendech
* ochotu pracovat na plný úvazek
* zkušenost s prodejem výhodou

Co Vám nabízíme:
* pracovní smlouvu na dobu neurčitou
* zajímavou práci zaměřenou na potraviny 
* mzdu 23 500 Kč hrubého
* benefity (např. stravenky, sleva na naše zboží, karta Multisport, atd.)
* 5 týdnú dovolené
* příjemný pracovní tým a prostředí 
* pravidelná interní školení
* možnost kariérního růstu


V případě, že Vás tato práce zaujala, neváhejte nám prosím zaslat Váš životopis v českém jazyce na e-mail: janka.krupova@marks-and-spencer.com nebo jej odevzdat osobně na pultu služeb zákazníků přímo u nás na prodejně.

Více info najdete zde: http://marks-and-spencer.jobs.cz/

Těšíme se na Vás!

Datum uveřejnění: 22.3.2019